Lectură de un minut

27 Mai 2022 - Știri și Noutăți

BAT investește peste 1 milion de euro anual în programe de training și dezvoltare profesională

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Producătorul de tutun BAT face aproximativ 200 de noi angajări pe an și investește peste 1 milion de euro anual în programe de training și dezvoltare profesională. Deși piața muncii se confruntă cu fluctuații majore în ultimii ani, un angajat BAT România lucrează în medie pentru o perioadă de cel puțin 7 ani în cadrul companiei.

BAT și-a triplat numărul de angajați în ultimii ani în cele trei entități economice prezente în România (de la aproximativ 1.200 de angajați în 2013, la peste 3.000 în prezent) și generează indirect alte 30.000 de locuri de muncă, prin lanț­ul de distribu­ție și aprovizionare.

În 25 de ani de prezență pe piața din România, numărul angajaților BAT a crescut în fiecare an cu circa 10%, cu o medie de 200 noi angajați recrutați anual. BAT alocă anual unul dintre cele mai mari bugete de training și dezvoltare profesională de pe piața locală: peste 1 milion de euro anual, cu o investițíe medie per angajat de peste 1.500 de euro/an.

Deși piața muncii se confruntă cu fluctuații majore în ultimii ani, un angajat BAT România lucrează în medie pentru o perioadă de cel puțin 7 ani în cadrul companiei. Aproape jumătate dintre angaja­ți lucrează de cel puțin 10 ani în cadrul BAT.

BAT este un producător de tutun și de produse care încălzesc tutunul. Compania are o fabrică la Ploiești și deține o cotă de peste 50% din piața tutunului din România. BAT are peste 53.000 de angajați și operează în peste 180 de țări. Grupul BAT a generat venituri de 25,68 de miliarde de lire sterline în 2021 și un profit din operațiuni de 10,2 miliarde lire sterline.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  BAT investește peste 1 milion de euro anual în programe de training și dezvoltare profesională