Lectură de 3 minute

31 Jan 2022 - Știri și Noutăți

B2B Meetings, platforma care conectează retailerii cu furnizorii de echipamente pentru retail, se redeschide între 14 februarie și 15 aprilie 2022

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

B2B Meetings, platforma care conectează retailerii cu furnizorii de echipamente, soluții și servicii pentru retail, se redeschide între 14 februarie și 15 aprilie 2022. Atât furnizorii, cât și retailerii se pot înregistra aici până la data de 14 februarie 2022, dată la care platforma se redeschide pentru a programa întâlniri de business până la 15 aprilie 2022. B2B Meetings este o platformă online operată de www.retail-FMCG.ro, publicația de business dedicată pieței de retail & FMCG & eCommerce & Services.

Platforma B2B Meetings are rolul de a programa întâlniri de business virtuale (sau fizice, în cadrul unor evenimente fizice, dar doar atunci când contextul va permite) între furnizorii de echipamente, soluții și servicii și (nu și furnizorii de produse la raft):

  • comercianți (rețele de magazine, centre comerciale, magazine online, comercianți independenți)

  • companiile din industria FMCG (producători, importatori, distribuitori)

Cum funcționează & timing

  • înregistrarea companiilor (furnizori sau retaileri) în platformă se poate face până la data de 14 februarie 2022

  • în platformă există furnizori și retaileri deja înregistrați

  • platforma are două tipuri de utilizatori: buyer și furnizor

  • la înregistrare, furnizorii își completează profilul cu toate informațiile legate de companie și își încarcă prezentari sau video demo

  • începând cu 14 februarie 2022, furnizorii de echipamente și servicii vor putea vedea ce companii din retail & FMCG & eCommerce sunt înregistrate în platformă și le pot solicita întâlniri

    Citeste si:
    Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
    Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
  • doar furnizorii pot solicita întâlniri companiilor din retail & FMCG & eCommerce

  • buyerii din retail & FMCG & eCommerce evaluează furnizorii (în baza informatiilor completate la profil) și decid dacă acceptă întâlnirea sau nu, funcție de interesele lor

  • doar întâlnirile acceptate de către reprezentanții companiilor din retail & FMCG & eCommerce se vor programa în perioada 14 februarie – 15 aprilie 2022

  • întâlnirile vor fi programate la o dată și oră, acceptate de comun acord, prin intermediul operatorilor platformei B2B Meetings

  • pentru această a două etapă, din motive evidente de context pandemic, toate întâlnirile vor fi virtuale, prin intermediul platformelor clasice de meeting online, sesiuni coordonate de operatorii platformei B2B Meetings

Înregistrare retaileri și furnizori

Exemple de echipamente, soluții și servicii pentru retail & FMCG & eCommerce ale unor companii deja înregistrate în platforma B2B Meetings:

  • aplicații și servicii logistice (depozit, transport, gestionare procese logistice)

  • platforme și sisteme de delivery, gestionare livrări

  • sisteme de ambalare și manipulare

  • automatizare vânzări eCommerce

  • sisteme de calitate și management

  • soluții de plăți, POS-uri, echipamente de procesare numerar

  • etichete electronice, soluții de afișaj digital

  • software de gestiune, securitate cibernetică

  • echipamente și servicii de curățenie

  • soluții și echipamente verzi, sustenabilitate

  • echipamente de cântărire, de măsurare portabilă, instrumente de măsură

  • scanere, case de marcat (inclusiv self checkout)

  • soluții ambientale pentru magazine, supravegere video

  • mobilier de magazin, echipamente frigorifice

  • soluții de facturare și arhivare în format electronic

  • soluții IoT, AI

  • soluții pentru digitalizare, aplicații mobile

  • alte tehnologii.

Cum funcționează platforma B2B Meetings

  • au acces la o paletă largă de servicii, soluții, tehnologii și echipamente pentru retail, servicii care le pot ajuta business-ul, pot îmbunătăți experiența de shoping a clienților lor și le pot aduce clienți noi

  • se pot informa cu privire la ultimele trenduri din retail;

  • vor putea să selecteze și să aleagă echipamentele, soluțiile sau serviciile de care compania are nevoie;

  • pot confirma și realiza gratuit întâlniri de business din confortul propriului birou

  • pot susține creatorii de tehnologie din România. Furnizorii prezenți în platformă sunt majoritatea companii din România

Lansată în 2021, în luna aprilie, B2B Meetings este o platformă online operată de retail-FMCG.ro, publicația de business dedicată pieței de retail & FMCG & eCommerce & Services, prezentă în online de aproape 12 ani.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  B2B Meetings, platforma care conectează retailerii cu furnizorii de echipamente pentru retail, se redeschide între 14 februarie și 15 aprilie 2022