Programului „O nouă viață by Auchan” debutează în această lună printr-o etapă pilot implementată în hipermarketul Auchan Cluj Nord. În incinta acestuia sunt comercializate haine purtate, de la mărci renumite, la prețuri accesibile, printr-un parteneriat cu lanțul clujean de magazine de modă LaMajole.
Astfel, LaMajole dispune de o suprafață de 60 mp în incinta hipermarketului și oferă clienților o gamă variată de obiecte vestimentare pentru femei, bărbați și copii, prețurile articolelor de îmbrăcăminte situându-se între 12–350 lei. Toate piesele comercializate sunt colectate, selectate și igienizate conform standardelor în vigoare, de către echipa LaMajole.
„Industria textilă este responsabilă pentru 10% din poluarea cu emisii de gaze cu efect de seră și doar 1% din textilele la nivel global se reciclează. Acest proiect are la bază cele trei principii ale economiei circulare – reducerea, refolosirea și reciclarea obiectelor vestimentare, reprezentând un pas important în continuarea acțiunilor noastre de reducere a amprentei asupra mediului înconjurător prin extinderea perioadei de utilizare a produselor. Prin programul „O nouă viață” susținem un consum responsabil de haine și încurajăm clienții să contribuie la un viitor mai sustenabil și prin achiziționarea unor haine care au mai fost îmbrăcate” , a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.
Retailerul vizează extinderea acestui program și în restul hipermarketurilor din țară, completând astfel acțiunile deja existente de reducere a poluării textile.
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 42 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 33 în Stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan, dar și o platformă online pentru comenzi.
LaMajole este un lanț de magazine eco-friendly care aparține Grupului Mendola Investment Group (alături de Roseco, Decocenter și Nobila Casa). Acesta are două tipuri de magazine - LaMajole Buget, în stil industrial și green, unde se oferă alternativa de reutilizare prin achiziționarea articolelor cu branduri mijlocii și LaMajole Boutique, unde se regăsesc branduri internaționale mari.