Lectură de 2 minute

25 Jul 2022 - Știri și Noutăți

Auchan România îngheață prețurile la câteva mii de produse marcă proprie

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

Auchan România blochează prețurile a peste 3000 de produse marcă proprie, acțiune valabilă pentru toți clienții, ca o măsură suplimentară anti-inflație, în cadrul acțiunilor permanente de protejare a puterii de cumpărare a românilor. În plus, acordă și un bonus suplimentar de 5% la achiziția lor, prin cardul de fidelitate

Decizia Auchan vizează numeroase produse din categoria alimentelor, de la lactate, brânzeturi, mezeluri, ouă, produse din carne, conserve și până la cafea și înghețată, cât și din cadrul gamei nealimentare, precum detergenți, cosmetice, articole de papetărie, bricolaj, auto și produse destinate animalelor de companie, care nu vor fi impactate de inflație, cel puțin până la 30 septembrie 2022. În plus, clienții fideli vor putea beneficia și de 5% bonus suplimentar în bani pe cardul de fidelitate MyCLUB Auchan, la achiziția acestor produse.

Pe durata desfășurării campaniei, între 22 iulie și 30 septembrie, produsele au prețurile permanent blocate în toate magazinele Auchan, precum și în magazinul online auchan.ro, Articolele incluse în campanie sunt ușor de identificat, fiind marcate cu sigla produselor marca Auchan, varianta pasăre roșie. Toate aceste produse, cu excepția celor din categoria Echipament Bebe, fac parte din acțiunea de înghețare de prețuri, adresată tuturor clienților Auchan. Produsele pot face obiectul unor reduceri promoționale temporare, aplicate la prețul înghețat.

În plus, cei peste un milion de clienți deținători ai cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, dar și cei care se înscriu în acest club și utilizează cardul la cumpărături, se pot bucura și de avantajul suplimentar de 5% bonus în bani pe cardul de fidelitate, la achiziția oricărui produs marcă proprie Auchan varianta roșie, bonus pe care compania îl acordă permanent, tot timpul anului, pentru acest tip de produse.

Despre Auchan

Auchan România are în portofoliu 262 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri și 223 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend - Superior Excellence.

Citeste si:
Auchan atacă creșterea prețurilor cu un nou tip de magazin: retailerul a inaugurat hipermarketul ATAC Hiper Discount
Auchan atacă creșterea prețurilor cu un nou tip de magazin: retailerul a inaugurat hipermarketul ATAC Hiper Discount
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Auchan România îngheață prețurile la câteva mii de produse marcă proprie