Lectură de 2 minute

30 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Auchan lansează primul magazin Express, un darkstore pentru platforma Glovo, destinat locuitorilor din Pipera

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Retailerul francez Auchan lansează primul magazin Express, în platforma Glovo. Comenzile vor fi pregătite în unități Auchan, care nu sunt deschise clienților, iar vânzările se vor realiza pe platformele partenerilor de livrare rapidă. Primul Auchan Express este destinat locuitorilor din zona Pipera. Retailerul își propune amenajarea mai multor astfel de spații de tip darkstore în București până la finalul anului.

Spațiile de pregătire pentru Auchan Express vor avea suprafețe cuprinse între 200-350 mp și vor acomoda între 1.800-2.500 de articole din diverse categorii de produse, atât alimentare, cât și nealimentare. Comenzile vor fi pregătite în două minute și expediate într-un interval de 15 minute pe o rază de 2-2,5 km în proximitatea acestor unități.

Amplasat în zona de nord a Capitalei, în Pipera, primul spațiu Auchan Express, operațional de la finalul lunii aprilie, are o suprafață de 250 mp și o sortimentație de 2.500 de articole, printre care și produse proaspete (lactate, mezeluri, carne, fructe și legume) sau congelate. Acesta va permite o livrare în doar 15 minute în jurul unei arii de până la 2,5 km. Programul acestuia se va desfășura zilnic, între orele 8:00 - 01:00, din acest spațiu fiind expediate comenzile plasate din aplicația Glovo, prin accesarea magazinului Auchan Express.

Noi darkstore-uri în București și Cluj

În paralel cu inaugurarea primei unități Auchan Express, retailerul își propune să deschidă în curând și alte locații în București și Cluj-Napoca.

Retail jobs

„Deschiderea primei unități Auchan Express, primul centru de micro-fulfillment al Auchan România de pregătire a comenzilor ce vor fi livrate la domiciliu, reprezintă un nou pas în strategia noastră de dezvoltare a segmentului de e-commerce, aflat deja într-o creștere accelerată, în care am alocat investiții importante. (...) Ne dorim să ajungem treptat cu acest format în toate orașele mari din țară, urmând să ne concentrăm ulterior atenția și către orașe mai puțin aglomerate”, a declarat Teodor Șerban, director eficiență și proiecte, Auchan Retail România.

Anul trecut, cifra de afaceri a Auchan România generată de comerțul digital s-a dublat, iar pentru 2022 compania estimează menținerea acestei evoluții, în timp ce pentru 2023 vizează triplarea vânzărilor generate din e-commerce.

Auchan România are în portofoliu 238 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 200 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care 191 în stațiile Petrom, cât și magazinul online.

Citeste si:
Clienții eMAG au donat aproximativ 6.000 de ore de educație remedială pentru copiii din programul de combatere a abandonului școlar „Educația nu se oprește niciodată''
Clienții eMAG au donat aproximativ 6.000 de ore de educație remedială pentru copiii din programul de combatere a abandonului școlar „Educația nu se oprește niciodată''
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Auchan lansează primul magazin Express, un darkstore pentru platforma Glovo, destinat locuitorilor din Pipera