Lectură de 3 minute

13 Apr 2022 - Știri și Noutăți

Auchan începe un parteneriat cu VTEX pentru dezvoltarea magazinului online

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Auchan România demarează un parteneriat cu VTEX, platforma enterprise de comerț digital, dedicată brandurilor și retailerilor cu experiență în accelerarea transformării comerțului digital, prin care va integra noi funcționalități pentru cumpărătorii online.

Prin noua funcționalitate utilizatorii vor avea o experiență îmbunătățită, pe toate dispozitivele folosite, pe tot parcursul cumpărăturilor efectuate pe auchan.ro, atât din punct de vedere al consultării ofertei de produse și modalităților de transport, cât și din punct de vedere al acompanierii parcursului de cumpărare cu experiențe dedicate și promoții prin cardul de fidelitate MyCLUB Auchan. În plus, vor putea fi activate, în viitor, servicii precum VTEX Live Shopping sau listele de abonare pentru cumpărături recurente.

Proiectul de migrare al platformei prin parteneriatul cu Vtex vizează un plan complet de actualizare și îmbunătățire a experienței clienților în magazinul auchan.ro: de la informații cât mai complete pentru produsele listate, la extinderea gamei de produse și continuarea integrării beneficiilor cardului MyCLUB Auchan. Reprezentanții companiei estimează că până în luna septembrie a acestui an, site-ul auchan.ro va fi integrat complet în noua platformă.

„Prin parteneriatul cu VTEX, vom pune la dispoziția lor noi funcționalități ce vor simplifica achiziția produselor preferate și care vor însoți clienții în descoperirea celor mai bune oferte. Practic, aceștia vor beneficia de suport din momentul accesării site-ului și până când comanda a ajuns în casele lor, dar și de servicii noi, precum live shopping sau liste de abonare pentru cumpărături recurente, două dintre cele mai importante tendințe din e-commerce. Ne-am propus ca la începutul toamnei, site-ul auchan.ro să fie integrat complet în noua platformă”, a declarat Teodor Șerban, director eficiență și proiecte în cadrul Auchan Retail România.

Ce funcționalități sunt introduse

Pe măsură ce obiceiurile și cerințele consumatorilor se schimbă, soluțiile tehnologice evoluează. Flexibilitatea și scalabilitatea VTEX ne-au permis să oferim unuia dintre cei mari retaileri alimentari din România soluții complete și integrate de comerț digital, care vor juca un rol esențial în activarea strategiilor de business ale companiei. Funcționalitățile VTEX vor ajuta la o mai bună experiență de cumpărături pentru consumatori, setând noi standarde de shopping online pentru un retailer alimentar major”, a precizat Cristi Movilă, Eastern Europe general manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.

Odată cu noua platformă VTEX, site-ul auchan.ro va putea activa cu ușurință noi funcționalități, aliniate trendurilor internaționale de cumpărare online, care să răspundă nevoilor clienților și să le ofere acestora o experiență cât mai actuală și complexă.

Printre inovațiile ce vor fi implementate se numără posibilitatea de a combina mai multe modalități de livrare pentru aceeași comandă, dar și funcția de Live Shopping sau cea de suport și liste de abonare pentru cumpărături recurente.

O tendință actuală a industriei de e-commerce, live shopping-ul, sau comerțul prin livestreaming, este preferat din ce în ce mai mult de către cumpărătorii online. Acesta reprezintă o prezentare live a produsului, în care utilizatorii pot pune întrebări la care doresc să primească un răspuns și cumpăra printr-un simplu click.

Citeste si:
Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate
Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate

Auchan România are în portofoliu 213 magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 175 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care 166 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.

VTEX, platforma de comerț digital pentru branduri și retaileri de tip enterprise, a intrat oficial pe piața din România în anul 2018.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Auchan începe un parteneriat cu VTEX pentru dezvoltarea magazinului online