Lectură de 3 minute

20 Jun 2024 - Știri și Noutăți

Auchan extinde formatul ATAC. În ce oraș s-a deschis cel mai nou magazin și cum arată acesta

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

După Brașov, Ploiești și Timișoara, Auchan deschide pe 20 iunie un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, la Târgu Mureș. Sub sloganul „Jos cu prețurile!”, magazinele ATAC propun prețuri mici la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă, pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare.

Sursa foto: Auchan Romania

Astfel, hipermarketul Auchan Târgu Mureș Sud, situat pe bulevardul 1 Decembrie 1918, devine ATAC Hiper Discount by Auchan și propune clienților o gamă diversificată de peste 17.000 de produse, inclusiv o ofertă variată de produse realizate în propriile laboratoare Auchan, precum și o selecție de servicii utile.

Cu o suprafață de peste 6200 mp, ATAC Târgu Mureș răspunde puterii de cumpărare a consumatorilor, oferind un sortiment variat de produse alimentare și non-alimentare, de la fructe și legume, produse de brutărie și cofetărie, carmangerie, pește proaspăt și mâncare gătită, cât și articole de băcănie, detergenți și produse de curățenie, cosmetice și articole de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare, produse nealimentare sezoniere și de primă necesitate, la prețuri foarte avantajoase.

Noul format de hiper discount propune în continuare o experiență facilă și confortabilă la cumpărături, păstrând aleile largi, oferind un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat (atât case cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan, cât și case care pot fi operate în regim self check-out). Peste 100 de angajați lucrează în ATAC Târgu Mureș, iar magazinul este deschis zilnic în intervalul 7:00-21:00.

Cum oferă ATAC prețuri mult mai bune în retailul local

Conceptul de hiper discount răspunde puterii de cumpărare a românilor, cu un sortiment variat de produse, atât mărci și produse românești, branduri internaționale consacrate, cât și produse marcă proprie la un excelent raport calitate-preț. Prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate. Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează și manipulează produsele la palet și bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esențiale, reduce consumabilele, ambalajele și spațiile de depozitare și negociază achiziția de cantități mari pentru prețuri mai bune.

Citeste si:
Auchan lansează programul de franciză și deschide primul magazin de proximitate Simply by Auchan
Auchan lansează programul de franciză și deschide primul magazin de proximitate Simply by Auchan

În plus, clienții magazinului ATAC Târgu Mureș au în continuare oportunitatea de a contribui în mod activ la protejarea mediului înconjurător prin serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Sistemul de Garanție – Returnare pentru colectarea ambalajelor tip PET, din aluminiu și sticlă, dar și raionul Zero Risipă unde produsele care se apropie de termenul de expirare au reduceri considerabile de preț.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 29 de hipermarketuri clasice, 4 hipermarketuri Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Auchan are o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Auchan extinde formatul ATAC. În ce oraș s-a deschis cel mai nou magazin și cum arată acesta