Auchan a creat și vândut castorul Titi, o jucărie de pluș menită să aducă un sprijin copiilor care fac parte din programul Fundației FARA - Combaterea Sărăciei prin Educație. Scopul acestui program este de a oferi suport educațional, familial și social copiilor proveniți din medii vulnerabile și familiilor acestora, atât în termeni de hrană, îmbrăcăminte și încălțăminte, cât și suport pentru efectuarea temelor sau materiale educaționale.
Campania a debutat în magazinele Auchan pe 30 septembrie 2020, iar pentru fiecare jucărie de pluș achiziționată compania a donat câte 7 lei către Fundația FARA. Astfel, de la începutul campaniei și până în prezent, compania a reușit să cumuleze o donație în valoare de 300.000 de lei, datorită implicării a peste 40.000 de clienți care l-au achiziționat pe castorul Titi.
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 69 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 60 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro.