Cu ocazia Zilei Naționale a României și pentru a susține unele dintre cele mai apreciate mărci autohtone de bunuri de larg consum, Auchan lansează Clubul Mărci Emblematice Românești. Compania își propune, astfel, să dezvolte, pe termen lung, acțiuni menite să evidențieze mărcile înființate pe plan local și care se bucură de o îndelungată tradiție, în unele cazuri chiar și de peste un secol.
„Ne propunem să celebrăm cele mai longevive mărci românești care se regăsesc în casele și inimile românilor de zeci și chiar sute de ani. Gândit pe termen lung, acest proiect are misiunea de a aduce în atenția consumatorilor produse și mărci tradiționale românești, sprijinind, astfel, și producătorii locali mai tineri în a-și construi un istoric cât mai îndelungat și de a intra în clubul mărcilor cu tradiție de peste 100 de ani. Pe această cale, lansăm o invitație către partenerii noștri de a se alătura acestei inițiative de recunoaștere și susținere a brandurilor locale, un proiect pe care îl considerăm nu doar util, ci și necesar pentru piața de retail.” a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.
Mărci românești cu istoric de un secol, încă active pe piața locală
Potrivit unei analize realizate de retailerul Auchan, zeci de mărci emblematice românești de produse de larg consum mai sunt și astăzi prezente pe rafturile din magazine, acestea acoperind categorii precum: bere, bunuri alimentare, dulciuri, mezeluri și produse din carne, vinuri, cosmetice, băuturi răcoritoare, lactate și detergenți. Din totalul mărcilor active în prezent, aproape jumătate sunt prezente și pe plan internațional.
Clubul Mărci Emblematice Românești înființat de Auchan include, pentru început, peste 30 dintre cele mai renumite mărci locale, din diverse categorii de consum: Băneasa, Dacia Plant, Făgăraș, Kandia, Măgura, Plafar, Poiana, Rom, SanoVita, Scandia, Unisol (Băcănie), Bergenbier, Borsec, Bucegi, Bucovina, Ciucaș, Cotnari, Timișoreana, Ursus, Zarea (Băuturi), Albalact, Napolact (Brânzeturi și Lactate), Caroli, Cris-Tim, Matache Măcelaru (Mezeluri), Dero, Doina, Farmec, Gerovital, Loncolor, Nufăr, Triumf (Detergenți și produse de îngrijire personală).
În etapele viitoare, clubul va fi dezvoltat constant, vizând atragerea a cât mai multor mărci autohtone, atât mai vechi cât și mai noi, care să beneficieze de acțiuni comerciale și prezentare specială în cadrul rețelei Auchan.
Proiectul este deja în derulare în locațiile Auchan. Astfel, până pe 2 decembrie, clienții sunt invitați să descopere în magazinele Auchan mărcile emblematice românești, cu tradiție, dar și produse marcă proprie Auchan fabricate în România, cele de filieră națională, precum și preparatele autentice românești prezente în cadrul raionului Gastronomie.
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 5 supermarketuri Auchan și o rețea de 26 magazine de proximitate MyAuchan, și o platformă online unde sunt puse la vânzare peste 25.000 de produse.
Retailul viitorului: Bobnet propune investiții de 20 de milioane de euro pentru automatizarea lanțurilor de retail
