Lectură de 3 minute

13 Apr 2022 - Știri și Noutăți

Atelierul Couture de Marie a înregistrat în 2021 cu 57% mai multe vânzări față de 2020 și lansează noua colecție de primăvară

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Atelierul Couture de Marie a înregistrat în anul 2021 o creștere cu 57% a vânzărilor totale de articole vestimentare pentru femei. Peste 85% din totalul tranzacțiilor din 2021 provin din magazinul online, motiv pentru care pentru anul 2022 se pregătește lansarea produselor și pe piața internațională a industriei fashion. 

În primul trimestru al anului 2022, Couture de Marie a lansat noua colecție de primăvară Bloom ce include noi piese vestimentare, precum bluze, camăși, pantaloni și fuste pentru ținute casual complete.

„Într-o lume asaltată de trendul fast fashion, cu o piață asediată de piese vestimentare identice, făcute în serie, devine din ce în ce mai greu să ieși în evidență. Tocmai de aceea e important să cunoaștem cât mai bine preferințele clientelor noastre. Noi oferim rochii personalizate, rochii realizate pe măsurile lor, rochii care să le reprezintă și cu care să se diferențieze de restul. Iar acest lucru ne-a ajutat pe noi ca business pentru că oferim acest serviciu gratuit, fără costuri suplimentare. Pe de altă parte am observat că, față de alte perioade, clientele sunt mult mai atente la prețuri, mai receptive la reduceri. Chiar am remarcat că în perioada campaniilor de reducere, o valoare a coșului mult mai mare decât de obicei”, a declarat fondatoarea Claudia Ioniță.

Noua colecție Couture de Marie cu rochii de primăvară

Couture de Marie, producător de confecții pentru femei, în special custom-made, lansează o nouă colecție în primăvara acestui an.

Retail jobs

„În 2022, vom diversifica gama de produse chiar începând cu colecția de primăvară când avem în plan lansarea mai multor tipuri de piese vestimentare ce pot fi achiziționate și purtate împreună. Clientele noastre știu că focusul nostru până în prezent a fost colecția de rochii. Dar, așa cum spuneam, vom extinde gama de produse și vom avea categorii noi precum pulovere, bluze, pantaloni, fuste, eșarfe din materiale naturale”, a adăugat Ioniță.

După o creștere de bun augur cu 57% a vânzărilor totale din anul 2021 față de anul precedent, începutul lui 2022 vine cu o ușoară descreștere a vânzărilor pe fondul unui comportament firesc al consumatorului pentru începutul de an. Ioniță spune că se așteaptă ca această situație să se schimbe treptat, odată cu venirea sezonului cald și începerea evenimentelor.

În cadrul atelierului, cumpărătoarele vor găsi în continuare piese în serii limitate, lucrate manual.

Couture de Marie se lansează pe piața internațională

Pentru anul 2022, designerul român își propune mai multe lansări de produse în colecția Couture de Marie, cât și explorarea unor noi medii de vânzare. În 2021, canalul principal de vânzări a fost mediul online și doar 14% din tranzacțiile totale au venit din vânzări fizice, offline.

Citeste si:
2Performant raportează o creștere cu 61% a numărului de utilizatori și cu 50% a vânzărilor generate în al doilea trimestru din 2022
2Performant raportează o creștere cu 61% a numărului de utilizatori și cu 50% a vânzărilor generate în al doilea trimestru din 2022

În plus, tot în acest an, Couture de Marie se pregătește de lansare și în afara României și se află în negocieri avansate cu mari retaileri online pe piața internațională de fashion. De asemenea, unul dintre obiectivele de business setate pentru acest an este dublarea cifrei de afaceri pentru anul 2022.

Couture de Marie este un brand românesc de confecții pentru femei, produse semnate de designerul Claudia Ioniță. Produsele pot fi achiziționate online sau prin prezență fizică în cadrul showroom-ului din Bulevardul Dacia nr. 76, București, Sector 2.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Atelierul Couture de Marie a înregistrat în 2021 cu 57% mai multe vânzări față de 2020 și lansează noua colecție de primăvară