„Pachetul financiar agreat va permite Aquila să finanțeze consolidarea și extinderea portofoliului său de mărci proprii, să investească în automatizarea depozitelor sale, implementarea unui nou sistem ERP, precum și pentru alte nevoi de capital de lucru și investiții. Aceste proiecte vor îmbunătăți acoperirea mărcilor proprii ale Aquila, vor crește productivitatea în depozite și vor ridica gradul general de digitalizare al operațiunilor companiei”, se arată în comunicatul de presă emis.
În prezent, Aquila are doar două mărci proprii de produse congelate: Gradena, pentru legume și Yachtis, pentru pește.
În luna iulie, Aquila a anunțat că a finalizat procesul de integrare a companiei Agrirom, specializată în distribuția produselor alimentare în regim de temperatură controlată.
Înscrie-te la conferința retailArena: A Game of the Future și află cele mai noi informații din retail, FMCG, e-commerce, logistică și domeniile conexe de la speakeri de top din industrie.
Piața de distribuție, în creștere
Cifra de afaceri a distribuitorilor din retail și HoReCa din România a atins nivelul record de 16,6 miliarde de lei în 2020, înregistrând o creștere cu 1,8% față de 2019 și va atinge un nou nivel record în 2021, de 18 miliarde de lei.
În anul 2020, cel mai mare distribuitor din retail și HoReCa din România a fost Aquila Group, cu o cifră de afaceri de 1,5 miliarde de lei (9,1% din total), urmată de Interbrands Marketing & Distribution, care a înregistrat o cifră de afaceri de 1,4 miliarde de lei și cea mai mare creștere procentuală, de 45,4% față de anul 2017 și Luzan Logistic, cu o cifră de afaceri de aproximativ 875 milioane de lei.
Fondată în 1994 și cu o echipă de peste 3.000 de angajați, Aquila este liderul pieței de distribuție de bunuri de larg consum din România, operând și în Republica Moldova. În 2020, Aquila a avut o cifră de afaceri de peste 370 de milioane de euro.