Lectură de 5 minute

29 Apr 2020 - Știri și Noutăți

Answear Spring Black Friday: 20% dintre clienții noi sunt din offline. Retailerul a lansat site nou

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Answear.ro publică rezultatele campaniei Spring Black Friday, ce s-a desfășurat în perioada 24-28 aprilie. Astfel, retailerul de fashion online a bifat 5.400 de comenzi, 370.000 euro È™i creÈ™teri de peste 70% ale vânzărilor, plus atragerea unui public nou într-un procent de aproximativ 20%, o parte venind din mediul de fashion offline.

„În cele 4 zile de Answear Spring Black Friday am înregistrat 5.400 de comenzi cu o valoare totală de aproximativ 370.000 euro. Rezultatele sunt într-o creÈ™tere cu 70% din punct de vedere venituri față de perioada similară a anului trecut. Cele mai cumpărate branduri au fost Tommy Hilfiger, Adidas Originals, Guess Jeans, Tommy Jeans, Levi's, Karl Lagerfeld, Medicine, Nike, Desigual, New Balance È™i Polo Ralph Lauren. Aproximativ 20% dintre clienÈ›i au fost clienÈ›i noi. Ne aÈ™teptam la o creÈ™tere de 50% față de anul trecut, ne-am depășit obiectivele. O veste bună pentru noi a fost creÈ™terea cumpărăturilor pentru brandurile de top din portofoliul nostru Armani Exchange, Polo Ralph Lauren, Emporio Armani, EA7, DKNY, Red Valentino, Twinset, Pinko È™i credem că asta se datorează atragerii unui public È›intă nou, public care până acum cumpăra din magazinele fizice”, spune Raluca Radu – Country Manager Answear România.

În cadrul campaniei Answear Spring Black Friday, cele mai căutate categorii de produse au fost tricourile, rochiile È™i pantofii sport, dar È™i lenjeria intimă È™i articolele pentru casă. Comanda medie a fost de 320 de lei. Media a fost de aproximativ 2 produse pe comandă. Cea mai mare comandă a fost de 6.000 de lei È™i a conÈ›inut 3 produse, în timp ce a doua cea mai mare comandă a fost de 5.500 lei È™i a fost formată din 32 de produse diferite. Cele mai multe cumpărături s-au făcut seara, iar vârful de comenzi a avut loc sâmbătă seară la ora 21:00.

„Categoria numărul 1 de Spring Black Friday a fost cea a tricourilor - cu mânecă scurtă, lungă, tricouri polo sau fără mâneci, tricourile au fost cele mai vândute produse, aproximativ 20% din volumul total al produselor cumpărate. Dar foarte aproape de tricouri s-au clasat rochiile È™i pantofii sport/sneakers, semn că oamenii se pregătesc pentru perioada în care se vor relaxa restricÈ›iile. Următoarele categorii ca număr de comenzi au fost jeans, bluze È™i cămăși, sandale, espadrile, pantaloni scurÈ›i È™i lungi. Per total brandurile sport au reprezentat un mare procent din volumul de vânzări È™i vorbim aici despre Nike, Adidas, Puma, Fila, New Balance, Reebok, Under Armour.

Cele mai surprinzătoare creÈ™teri ale vânzărilor față de aceeaÈ™i perioadă a anului trecut au fost pe categoriile de lenjerie intimă (dublare a vânzărilor), pijamale (dublare a vânzărilor), papuci de casă (dublare a vânzărilor), dar È™i categoriile de tricouri, rochii È™i pantofi sport au cunoscut creÈ™teri importante de 50%. O altă categorie unde s-a observat o creÈ™tere de 70% față de anul trecut a fost cea de jeans.

"Feedback-ul clienÈ›ilor Answear.ro a fost foarte bun, rata de răspuns pentru mesajele noastre a fost foarte bună. Am observat un număr mai mare de pagini per vizitator în această perioadă, clienÈ›ii noÈ™tri făcând browsing printre oferte, branduri, categorii de produse È™i căutând cele mai bune oferte”, adaugă Raluca Radu.

Answear.ro, site și aplicație noi

După încheierea campaniei Spring Black Friday, retailerul polonez È™i-a îndreptat atenÈ›ia către lansarea noului site answear.ro È™i noua aplicaÈ›ie mobilă. Noutățile sunt legate de o experiență mai bună de utilizare pentru clienÈ›i È™i noi beneficii în cadrul programului de loialitate Answear Club. Filtrarea produselor se va face direct din lista de produse, iar adăugarea articolelor la Favorite se face printr-un singur click, astfel încât să îÈ›i creezi lista de dorinÈ›e foarte uÈ™or. Noutățile legate de programul de loialitate se referă la posibilitatea clienÈ›ilor de a folosi punctele acumulate în contul lor pentru a achiziÈ›iona orice produs de pe site la preÈ› redus, indiferent dacă acesta este deja la reducere sau nu.

La noua variantă a site-ului s-a lucrat timp de aproape 2 ani de zile. România este una dintre primele pieÈ›e unde retailerul polonez lansează noul website È™i noua aplicaÈ›ie mobilă Answear.

Citeste si:
Mizar, retailerul românesc de modă se extinde la nivel național 
Mizar, retailerul românesc de modă se extinde la nivel național 

„Știm deja că un mare plus pe care îl avem la Answear.ro È›ine de faptul că avem propriul studio foto È™i investim mult în È™edinÈ›ele foto de produs, în stylingul pentru È™edinÈ›ele foto, în video-uri de prezentare ale produselor, tocmai pentru a ne ajuta clienÈ›ii să aleagă produsul potrivit pentru ei È™i să vadă cum pot să combine produsele între ele pentru un outfit de efect. Acest plus se va regăsi È™i mai bine evidenÈ›iat în noua interfață. Viteza de încărcare a site-ului va fi îmbunătățită, mai mult spaÈ›iu va fi dedicat fotografiilor È™i video-urilor de produs în pagina produsului È™i vom avea pagini separate pentru a diferenÈ›ia brandurile sport de brandurile premium. Filtrarea va fi îmbunătățită, iar accentul în paginile de categoria va cădea tot pe imagine”, povesteÈ™te Raluca Radu.

Lansarea noului site È™i lansarea noii aplicaÈ›iei mobile vor fi celebrate printr-o campanie de reduceri. Astfel, cu ocazia acestui moment special, Answear.ro oferă discounturi de până la 50% la o selecÈ›ie de branduri È™i produse.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Answear Spring Black Friday: 20% dintre clienÈ›ii noi sunt din offline. Retailerul a lansat site nou