Lectură de 2 minute

12 Sep 2023 - Știri și Noutăți

Answear.LAB lansează campania în ediție limitată „NO SHAME”

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Answear.LAB, brandul propriu Answear, lansează campania „NO SHAME”, prin care încurajează femeile să se iubească așa cum sunt și să își descopere frumusețea naturală. “Arată lumii frumusețea ta unică” este mesajul principal al campaniei „NO SHAME”. Totodată, campania este susținută printr-o colecție vestimentară în ediție limitată, ce se va regăsi exclusiv online pe answear.ro, în perioada 7 septembrie – 12 octombrie.

Prin colecția limitată „NO SHAME”, Answear.LAB subliniază faptul că orice corp este frumos și merită respect. Ținutele din colecția „NO SHAME” au la bază diverse materiale, în concordanță cu tendințele viitorului sezon toamnă-iarnă. Cu toate acestea, rolul principal este jucat de materialele din piele și dantelă.

Primul material poate fi găsit sub formă de paltoane lungi, veste elegante, costume și pantofi. Dantela, pe de altă parte, este introdusă în rochii, cămăși și fuste. Ambele materiale adaugă varietate texturală colecției și îi conferă un caracter distinctiv. Această diversitate este subliniată de negru, care este culoarea principală în colecția „NO SHAME”. Paleta de culori este completată de gri, alb, crem și un fucsia atrăgător.

Colecția este promovată printr-o ședință foto dominată de fotografii alb-negru, pline de emoții. La sesiunea foto internațională au participat femei cunoscute în lumea modei. Printre acestea s-a numărat și Lidia Popiel, o fotografă cu un palmares de succese, care demonstrează constant că frumusețea nu cunoaște limită de vârstă.

Magdalena Zalejska, cunoscută ca Apolonka, a pășit și ea în fața obiectivului. De origine poloneză, ea a fost una dintre primele femei din industrie care au renunțat la încercările de a se potrivi cu „mărimea zero”.

Pe plan local, Roxana Ciuhulescu, Stela Bizdu și Majda Aboulumosha s-au alăturat susținerii campaniei „NO SHAME” by Answear.LAB. Cele trei ambasadoare au fost alese datorită deschiderii lor de a aduce în discuție problema body shamingului într-o societate în care femeile sunt descurajate să pună accent pe frumusețea naturală și sănătoasă.

Colecția limitată „NO SHAME” este dedicată femeilor care își cunosc frumusețea naturală și sunt încrezătoare în propria feminitate. Brandul susține că femeile nu trebuie să-și piardă feminitatea din cauza presiunii sociale. Frumusețea și feminitatea nu trebuie să țină cont de numărul kilogramelor, de vârstă sau de culoarea pielii.

Answear.com este un magazin online lifespiring cu produse selectate și colecții limitate de la peste 500 de branduri globale. Printre cele peste 200.000 de produse, se regăsesc cele mai recunoscute mărci premium (Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, Michael Kors, Valentino, Lacoste, Polo Ralph Lauren, Max Mara, DKNY, Carl Lagerfeld, Versace, Patrizia Pepe, Liu Jo, Pinko), branduri sport și outdoor cunoscute (adidas, Nike, New Balance, Hoka One One, The North Face, Columbia, Salewa), mărci de denim iconice (G-star, Diesel, Guess Jeans, Pepe Jeans, Levi's, Lee, Wrangler) și pot fi decoperite noi banduri boutique și de designer care au câștigat o mare popularitate în ultima perioadă, cum ar fi Samsoe-Samsoe, Colourwear, The Kooples, Filling Pieces, Tiger of Sweden, Custommade, Muuv și Hoff.

Citeste si:
Black Friday 2023: tot ce trebuie să știi despre cea mai mare perioadă de reduceri din an
Black Friday 2023: tot ce trebuie să știi despre cea mai mare perioadă de reduceri din an

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Answear.LAB lansează campania în ediție limitată „NO SHAME”