Lectură de 2 minute

07 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Polonezii de la Answear vor investi aproape 10 milioane de euro în extinderea gamei de produse și dezvoltarea propriului brand

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Polonezii de la Answear, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion online multibrand din Europa Centrală și de Est, vor aloca în perioada următoare peste 9,5 milioane de euro pentru extinderea gamei de produse și dezvoltarea brandului propriu answear.LAB.

În prezent, pe Answear.ro se regăsesc peste 90.000 de produse de la peste 400 branduri la nivel internațional, iar anul acesta se va atinge pragul de 500 branduri.

“Vom investi din ce în ce mai mult în diversificarea numărului de branduri din portofoliu și estimăm că la final de 2021 ne vom putea lăuda cu nu mai puțin de 500 de branduri în portofoliu. Mă bucur să anunț intrarea primului brand românesc în portofoliul Answear - este vorba despre Nissa.

De asemenea, ne propunem să investim în continuare în website-ul Answear și aplicația noastră mobilă și în tot ceea ce ține de user experience pentru acestea. Vom continua să investim în educarea publicului, dar și în diversificarea metodelor de livrare și plată pe care le punem la dispoziție clientului nostru”, spune Raluca Radu, country manager Answear România.

Reduceri pe Answear.ro în luna mai

Answear aniversează în luna mai 10 ani de la lansare și lansează trei colecții speciale în ediție limitată marca Hugo, Guess si answear.LAB. În perioada 6-16 mai, pe site-ul retailerului polonez vor fi reduceri de 25% la 50.000 de produse.

Answear activează în șapte țări din Europa Centrală și de Est, respectiv Polonia, România, Cehia, Slovacia, Ucraina, Ungaria și Bulgaria. Unul dintre obiectivele viitoare este lansarea Answear în țările baltice Lituania, Letonia și Estonia și în țările balcanice Grecia și Croația, iar compania are în vedere și Rusia și Kazahstan.

La începutul anului 2021, în luna ianuarie 2021, polonezii s-a listat la Bursa de la Varșovia. În 2014, Answear a lansat propriul brand, care și-a luat forma finală în toamna anului 2020, luând numele de answear.LAB.

Compania susține că își va extinde oferta cu branduri și colecții care susțin moda sustenabilă, din care vor face parte articole vestimentare și accesorii realizate din materiale naturale, reciclabile și biodegradabile.

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie

Answear.com a generat vânzări online de aproximativ 28 milioane de euro în primul trimestru al anului 2021, o creștere de 82%. Veniturile din vânzări au crescut cu 76%, respectiv aproximativ 27 milioane de euro, în primele trei luni din acest an.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Polonezii de la Answear vor investi aproape 10 milioane de euro în extinderea gamei de produse și dezvoltarea propriului brand