Lectură de 3 minute

05 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Answear începe campania de Black Friday săptămâna viitoare și oferă reduceri pe website și extra reducere în aplicație

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Answear începe campania de Black Friday săptămâna viitoare și oferă reduceri de până la 70% pe website și reducere extra de 10% în aplicație. Reducerile vor fi aplicate atât pentru brandurile proprii, cât și pentru brandurile de top aflate în portofoliu. De Black Friday, retailerul online estimează o creștere a vânzărilor cu 30% față de anul anterior.

“Vom lansa și în acest an reduceri de până la cel puțin 70% pentru brandurile de top și ne vom asigura că vom avea o ofertă cât mai variată, atât din punct de vedere branduri, cât și din punct de vedere produse. Vom avea reduceri în special pe categoriile specifice pentru iarnă - geci, cizme, botine, pulovere, hanorace, dar nu vom neglija nici categoriile de haine sport, sneakers, rochii, tricouri, bluze, cămăși, jeans și sacouri. Iar clienții care vor plasa comenzi din aplicația mobilă vor beneficia de extra discount-uri”, spune Raluca Radu, country manager Answear România.

Answear are o campanie extinsă de Black November care va dura până la finalul lunii noiembrie, iar între între 28 – 30 noiembrie se va desfășura Cyber Monday.

Black Friday Answear 2021

Clienții vor putea alege produse cu reduceri de până la 70% pe website și reducere extra de 10% în aplicație de la peste 400 de branduri de top, precum și de la cele mai noi branduri intrate în portofoliul Answear: Chiara Ferragni, Givenchy, Isabel Marant, Fendi, Burberry, DIOR, Trussardi, Victoria Beckham.

“Vom avea reduceri pentru majoritatea brandurilor din portofoliu: Tommy Hilfiger, Dr. Martens, Calvin Klein, Pinko, Elisabeta Franchi, Levi's, UGG, Karl Lagerfeld. Am adăugat recent în portofoliul Answear și brandurile Chiara Ferragni, Givenchy, Isabel Marant, Fendi, Burberry, DIOR, Trussardi, Victoria Beckham și vom avea și aici surprize pentru clienții ANSWEAR. De asemenea, așa cum ne-am obișnuit clienții, nu vor lipsi brandurile Answear și Medicine”, menționează Raluca Radu.

Sursa foto: answear.ro

Raluca Radu afirmă că echipa Answear se așteaptă ca și în acest an brandurile proprii și brandurile Medicine, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Karl Lagerfeld să fie în topul vânzărilor.

Citeste si:
De la mileuri bucătărie la ceas de perete cu cuc din lemn: ce au căutat românii pe eMAG în 2023
De la mileuri bucătărie la ceas de perete cu cuc din lemn: ce au căutat românii pe eMAG în 2023

“Pe de altă parte, brandurile Dr. Marterns, Max Mara, Nissa și Pinko au înregistrat creșteri mari în acest an și ne așteptăm să se afle și ele în vârful clasamentului. Ne așteptăm ca cele mai vândute categorii de produse să fie cele de cizme, botine, geci, paltoane, pulovere, jeans, sacouri, fiind produsele de sezon. De asemenea, dat fiind că ne aflăm în perioadă de restricții, probabil vom înregistra creșteri și pe categoriiile de tricouri, hanorace, treninguri și papuci de casă”, completează Raluca Radu, country manager Answear România.

Answear, vânzări în creștere în online

Al doilea Black Friday din timpul pandemiei înregistrează schimbări în privința comportamentului de consum, clienții orientându-se și mai mult spre shopping online.

“Odată cu apariția restricțiilor se simte deja o creștere a traficului și vânzărilor în magazinul nostru online și ne așteptăm ca acestea să se accelereze cu ocazia Black Friday. De asemenea, ne așteptăm să avem o creștere a vânzărilor pe categoriile destinate work from home - tricouri, haine sport, papuci de casă, halate. Estimăm o creștere cu 30% a vânzărilor în această perioadă față de anul trecut. Bazându-ne pe experiențele trecute, valoarea bonului mediu va fi undeva la 300 lei și o comandă va conține în medie între 1 și 2 produse”, spune Raluca Radu.

Recent, Answear a anunțat că va aloca în perioada următoare peste 9,5 milioane de euro pentru extinderea gamei de produse și dezvoltarea brandului propriu answear.LAB.

Retailerul de fashion online din Europa Centrală și de Est a generat vânzări online de aproximativ 28 milioane de euro în primul trimestru al anului 2021, o creștere de 82%.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Answear începe campania de Black Friday săptămâna viitoare și oferă reduceri pe website și extra reducere în aplicație