Lectură de 2 minute

27 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Answear.com a înregistrat vânzări online mai mari cu 82% în primele trei luni din 2021

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Answear.com, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion online din Europa Centrală și de Est, a generat vânzări online de aproximativ 28 milioane de euro în primul trimestru al anului 2021, o creștere de 82%.

Veniturile din vânzări au crescut cu 76%, respectiv aproximativ 27 milioane de euro, în primele trei luni din acest an.

„Lockdown-ul instaurat în toate țările în care Answear operează a dus la creșterea vânzărilor companiei, contribuind la consolidarea tendinței clienților de a trece de la cumpărături offline la cumpărături online. Închiderea magazinelor offline a încurajat clienții să cumpere online, ceea ce a generat un flux de noi clienți, îmbunătățind în același timp traficul de pe website, coșul mediu și ratele de conversie, consolidând astfel dinamica creșterii vânzărilor”, spune Raluca Radu, country manager Answear România.

Colecțiile de toamnă-iarnă de pe Answear.com au fost bine primite de către publicul din țările în care retailerul online operează, depășind vânzările din ultimul an și obiectivele de vânzări.

Noi branduri pe Answear

Oferta actuală cuprinde noile colecții de primăvară ale brandurilor din portofoliu, dar și ale unor noi branduri lansate recent pe Answear: Elisabetta Franchi, Tory Burch, Penny Black, Max Mara Leisure, The Kooples, Liviana Conti, Stella McCartney, 4F, Wolford, Samsoe Samsoe, Uvex și CMP. Answear pregătește colecțiile pentru sezonul estival și lansarea unor noi branduri de top.

„Fiind un retailer multibrand care activează online, acest lucru ne permite să fim flexibili, să reacționăm rapid la tendințele pieței și să adaptăm oferta la nevoile actuale ale consumatorilor. De exemplu, în perioada de lockdown ne-am pliat rapid pe nevoile clienților de a purta haine casual, dar și dorinței acestora de a achiziționa produse vestimentare pentru sezonul cald încă din luna martie. Aceste aspecte, plus oferta variată de branduri de pe site, au avut un efect pozitiv asupra vânzărilor companiei”, adaugă Raluca Radu.

Retailul online de fashion este preconizat să crească în 2021, în România, cu 20%, ajungând la o cifră de afaceri de 5,1 miliarde de lei, potrivit unui studiu derulat de GLAMI.

Answear este un retailer online multi-brand din Polonia care oferă o gamă de produse vestimentare, încălțăminte și accesorii de la peste 400 de mărci la nivel mondial. Oferta include colecții pentru femei, bărbați și copii de la branduri premium, sport sau denim. În prezent, Answear operează pe 7 piețe - de la lansarea sa în 2011. Brandul are propriul centru logistic.

Citeste si:
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Answear.com a înregistrat vânzări online mai mari cu 82% în primele trei luni din 2021