Lectură de 4 minute

18 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Answear a lansat o nouă campanie. Care sunt cele mai în vogă tendințe din 2023

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Noua campanie “Lifespiration starts here!” a brandului ANSWEAR este lansată marți, 18 aprilie. Odată cu această campanie din online și TV, brandul a lansat un spot publicitar plin de umor, detașat, îndrăzneț și surprinzător, sub motto-ul “Lifespiration” începe chiar acum, chiar aici, la ANSWEAR!

 

Sursa foto: Answear

La prima vedere, în cel mai recent spot publicitar ANSWEAR remarcăm cele mai în vogă tendințe din 2023. Țesături în culori metalice care strălucesc în soarele Africii de Sud, bijuterii expresive, broderii ajurate, costume supradimensionate, culori de top precum roz și cobalt.

Cizmele cu tocuri ultra înalte dansează pe ritmul muzicii, iar protagonista, într-o rochie din plasă transparentă, este prezentată cum merge la pescuit îmbrăcată după propriile reguli. Diversitatea și stilizările care se schimbă ca într-un caleidoscop nu sunt doar o prezentare a hiturilor sezonului, ci un motiv pentru a discuta despre tendințe, stilul propriu și curajul de a fi voi înșivă.

Conceptul de “tendințe” s-a schimbat de-a lungul anilor. Nu mai avem câteva tendințe dominante de urmat. Moda actuală este diversă și incluzivă, îți permite să îți creezi și să îți găsești propriul stil. Cu toate acestea, în povestea noastră am vrut să facem un pas mai departe. În această diversitate și revizuire nesfârșită a tendințelor, chiar mai trebuie să o găsim pe cea care ne definește? Trebuie neapărat să ne încadrăm într-un anumit stil? Desigur că nu. Mai mult, ”a nu avea un stil” poate fi în sine un stil.

Georgiana Pană, Marketing Manager ANSWEAR.ro.

Fără clișee, fără presiune, fără tipare

În vremurile post-pandemie, gulerele albe rigide au trecut în uitare. Nimeni nu mai este surprins de treningurile sau pantalonii sport purtați la birou. Dar dacă, în această rebeliune împotriva tiparelor, ați îndrăzni să mergeți puțin mai departe și să alegeți un trening alb în locul unei rochii de mireasă? Un costum elegant pentru o excursie la pescuit? O rochie cocktail pentru un weekend la țară?

Astfel de scene apar în spotul din noua campanie ANSWEAR care face referire nu doar la rolul codului vestimentar și al formalității în îmbrăcăminte, cât și la anumite reguli nescrise din viață și despre simțul adaptării noastre la așteptările sociale. Situațiile evidente necesită o abordare îndrăzneață.

Un rebel smart detașat

În același timp, merită să țineți cont de faptul că diversitatea predomină atât în tendințe, cât și în rândul oamenilor. De fapt, fiecare dintre noi este un individ cu puncte de vedere, principii, așteptări și comportamente diferite: unii oameni vor să meargă împotriva curentului, alții preferă să trăiască fără să depășească limitele (atât în fashion, cât și în viață). Totuși, îi încurajăm ca uneori să le mute puțin, până în punctul în care se simt cu adevărat confortabil.

Citeste si:
Câștiguri record pentru Hugo Boss: profitul a depășit cifra de afaceri
Câștiguri record pentru Hugo Boss: profitul a depășit cifra de afaceri

Protagoniștii spotului ANSWEAR se căsătoresc în trening, organizează o întâlnire sclipitoare pe un SUP (stand-up paddle boarding) și indiferent de ținutele lor elegante, aleargă printre gâște cu zâmbetul pe buze.

Ei dovedesc că nu trebuie să te schimbi complet pe tine și nici împrejurimile pentru a fi așa cum îți place. Nimic nu merită luat prea în serios, nici hainele, nici viața, nici pe tine însuți. Nu te forța - presiunea nu este un ghid bun în a obține libertatea de care ai nevoie.

Answear.com este un magazin online lifespiring cu produse selectate și colecții limitate de la peste 500 de branduri globale. Printre cele peste 200.000 de produse, se regăsesc cele mai recunoscute mărci premium (Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, Michael Kors, Valentino, Lacoste, Polo Ralph Lauren, Max Mara, DKNY, Carl Lagerfeld, Versace, Patrizia Pepe, Liu Jo, Pinko), branduri sport și outdoor cunoscute (adidas, Nike, New Balance, Hoka One One, The North Face, Columbia, Salewa), mărci de denim iconice (G-star, Diesel, Guess Jeans, Pepe Jeans, Levi's, Lee, Wrangler) și pot fi decoperite noi banduri boutique și de designer care au câștigat o mare popularitate în ultima perioadă, cum ar fi Samsoe-Samsoe, Colourwear, The Kooples, Filling Pieces, Tiger of Sweden, Custommade, Muuv și Hoff.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Answear a lansat o nouă campanie. Care sunt cele mai în vogă tendințe din 2023