Lectură de 2 minute

07 Feb 2022 - Știri și Noutăți

ANPC își face număr special de WhatsApp, pentru urgențele semnalate de consumatori

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a înființat, începând de luni, 7 februarie, un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicația WhatsApp, pentru a simplifica comunicarea directă cu consumatorii din toată țara.

Numărul de telefon, pentru aplicația WhatsApp, este 079 021 9551.

„Am înființat acest număr special, care se va afla în permanență la mine, pentru a putea fi cât mai aproape de consumator și a mă putea implica personal în gestionarea situațiilor urgente care pot apărea și care vor fi semnalate astfel”, a declarat Horia Constantinescu, președintele ANPC.

La acest număr, care nu va folosi funcția de apel video sau cu voce, sunt așteptate mesajele scrise și imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgență în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor. Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale, cazuri de debranșări, pentru neplată a unor facturi greșite la energie încă necorectate, precum și situații urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

Retail jobs

Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competența legală de soluționare a instituției și le vor da curs.

ANPC menționează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamațiile realizate în mod curent.

Primirea reclamațiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcție de raza teritorială în care își desfășoară activitatea operatorul economic reclamat.

Reclamaţiile se fac în format scris - transmise prin poștă -, în format electronic sau se depun personal, pentru souționarea acestora urmându-se procedura prevăzută de lege

Citeste si:
ANPC închide două magazine Auchan din două orașe din țară și acordă amenzi în valoare de 80.000 de lei
ANPC închide două magazine Auchan din două orașe din țară și acordă amenzi în valoare de 80.000 de lei

Formularul de reclamație online,se află pe site-ul instituției, la următorul link: http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx

Sursa foto: Mourizal Zativa, Unsplash

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  ANPC își face număr special de WhatsApp, pentru urgențele semnalate de consumatori