„Sunt încântată să mă alătur echipei din România și să gestionez agenda de resurse umane pentru regiunea Balcanilor de Est. Mă bucur să am ocazia să fac parte dintr-o echipă atât de performantă și să aflu mai multe despre România - o cultură cu adevărat unică în Europa. Aștept cu nerăbdare să demarăm împreună o serie de inițiative diferite pentru a ne dezvolta angajații, a valorifica talentul local și a atrage noi colegi pentru a sprijini în continuare creșterea PepsiCo”, a declarat Annie Griffith-Swain, noul HR director PepsiCo East Balkans.
Annie s-a alăturat PepsiCo în 2018, în Marea Britanie ca senior HR business partner pentru departamentul de vânzări, ultimul rol fiind head of HR commercial functions, Europe. Înainte de a veni în PepsiCo, Annie a lucrat în companii din diverse domenii, precum telecomunicații și FMCG, unde a acumulat o experiență în recrutare, design organizațional, managementul talentelor și diversitate și incluziune.
Produsele PepsiCo sunt disponibile în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, determinate de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi, inclusiv 23 de mărci care generează peste 1 miliard de dolari fiecare în vânzări anuale de vânzare cu amănuntul.