Lectură de 2 minute

18 Mai 2023 - Știri și Noutăți

Animax lansează aplicația Animax și programul de loialitate FideliClub. Ce reduceri sunt puse la bătaie

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Animax intră într-o nouă eră digitală și lansează un program de loializare al clienților. Retailerul , care a ajuns în prezent la 124 de magazine în toată țara, cucerește teritorii noi și în universul digital al clienților săi, lansând noul website animax.ro și aplicația FideliClub, care oferă reduceri la fiecare cumpărătură.

Sursa foto: unsplash.com

Animax, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața românească, specializat în comercializare de hrană și accesorii pentru animalele de companie, își înnoiește hainele digitale odată cu venirea primăverii și se prezintă iubitorilor de animăluțe de companie într-un mod mai prietenos, printr-un website cu interfață nouă și o aplicație de fidelizare. Investiția în procesul de digitalizare se ridică la 50 000 de euro.

Beneficii și promoții, la îndemâna oricui prin FideliClub!

Pentru a veni și mai aproape de clienții săi fideli, totodată răsplătindu-i pentru apropierea de brandul Animax, retailerul a lansat aplicația Animax cu funcții ușor de folosit și cu programul de loialitate FideliClub, ce oferă o reducere de 3% la fiecare achiziție. Reducerea se aplică prin scanarea codului din aplicația Animax la casa de marcat din orice magazin fizic al rețelei.

Aplicația este disponibilă atât pentru iOS, cât și pentru Android, este intuitivă și ușor de utilizat.

De asemenea, noua aplicație Animax le permite clienților să fie la curent cu cele mai recente promoții, beneficiind, astfel, de reduceri tot mai consistente la fiecare sesiune de cumpărături.

De asemenea, partea de e-commerce a noului website a fost îmbunătățită printr-o nouă platformă cu optimizare SEO superioară, astfel încât căutarea produselor necesare pe www.animax.ro este acum mult mai eficientă, iar cumpărăturile – mult mai rapide și relaxate.

Animax, parte a Pet Network International, grup de companii specializate in comercializarea de bunuri și servicii pentru animalelele de companie, a devenit una dintre cele mai importante mărci înregistrate de pe piața de profil și cel mai extins lanț din România, având deschise în prezent 124 magazine. Primul magazin Animax (marcă inregistrată) a fost deschis de către compania Pet Product în anul 2001. Ulterior, extinderea a avut loc în mai multe zone ale Bucureștiului, precum și în alte orașe ale țării. Având o experiență de peste 22 ani, Animax a învățat de-a lungul timpului că fiecare animăluț este unic în felul său și are nevoi diferite, și de aceea, magazinele Animax oferă game variate de produse atent selecționate din gamele celor mai renumiți producători din lume. Pet Network International operează în România prin intermediul brandurilor Animax și Maxi Pet. Compania are în România o cifră de afaceri netă de peste 80 milioane de euro.

Citeste si:
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, intră în România
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, intră în România
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Animax lansează aplicația Animax și programul de loialitate FideliClub. Ce reduceri sunt puse la bătaie