Lectură de 4 minute

26 Mai 2023 - Știri și Noutăți

Anchor Grup aduce noi branduri în centrele comerciale București Mall și Plaza România 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Anchor Grup a adăugat noi branduri partenere în portofoliului său de retail, în centrele comerciale București Mall și Plaza România. Cu 25 de ani de experiență în România și o investiție totală de peste 550 de milioane de euro, compania continuă să dezvolte mixul de branduri pe segmentul său de retail, aducând pe piața din România o serie de branduri exclusive. Gradul de ocupare în cele două centre comerciale din portofoliul Anchor Grup este de peste 99%.

Sursa foto: dreamstime

Teilor Orange Concept, Lensa și Manufaktura

Una dintre cele mai noi intrări în rândul brandurilor prezente în București Mall este Teilor Orange Concept, care aduce în centrul comercial conceptul exclusiv de magazin al celebrei companii de bijuterii.

Recent, Manufaktura și-a deschis porțile în ambele centre comerciale, Plaza România și București Mall. Brandul aduce o experiență de leisure într-un decor bazat pe note industrial-futuriste, elemente naturale și texturi, cu plafonul original care este compus din boabele de cafea.

De asemenea, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de optică din România, Lensa, s-a alăturat portofoliului de retail al Plaza România și, mai nou, și al București Mall. Cu un design contemporan, magazinul oferă vizitatorilor săi o gamă largă de produse, cu peste 100 de branduri. De la rame optice, ochelari de soare și de vedere, precum și lentile de contact colorate, Lensa oferă tuturor vizitatorilor atât articole clasice, cât și cele mai fashion modele.

Pandora, Pepco și Mayoral

Pandora este un alt brand care a adus un nou look magazinelor sale din București Mall și Plaza România. Cu un design reîmprospătat după procesul de renovare, Pandora întâmpină clienții într-un showroom elegant și modern.

Recent, Designers Boutique, magazinul pop-up dedicat designerilor locali și produselor „made in Romania”, s-a redeschis în București Mall, aducând, în fiecare lună, vizitatorilor săi o selecție de noi designeri români și colecții autentice deosebite, susținând comunitatea designerilor de modă din România.

În același timp, compania româneasă Anna Cori a finalizat procesul de renovare a magazinului său din București Mall. Acum, vizitatorii se pot bucura și pot descoperi noile colecții ale brandului într-un design și mai modern.

Branduri precum Rematch, care oferă diverse opțiuni de jocuri și leisure pentru adolescenți, și Pepco, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de tip discount, s-au alăturat și ele în comunitatea din București Mall.

Citeste si:
Începe „Rabla la ochelarii de vedere”, în 2024. Clienții Lensa pot beneficia de vouchere în valoare de până la 2.000 de lei
Începe „Rabla la ochelarii de vedere”, în 2024. Clienții Lensa pot beneficia de vouchere în valoare de până la 2.000 de lei

Pe de altă parte, și Plaza România își întâmpină vizitatorii cu noutăți. Mayoral, gigantul spaniol de fashion pentru copii cu o istorie de aproape un secol în industrie, a ajuns în această primăvară în centrul comercial. În același timp, Coccodrillo, un alt brand dedicat modei pentru copii, s-a alăturat portofoliului de chiriași ai centrului comercial Plaza România.

English Home și Splend'or

Totodată, English Home, brandul dedicat produselor home&decor, și-a extins spațiul magazinului din Plaza România, oferind clienților o colecție extinsă de produse într-o locație mai mare.

Splend’or, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața românească de bijuterii și-a îmbunătățit și magazinul din Plaza România. Situat în aceeași zonă, la parterul centrului comercial, brandul are o locație extinsă cu un design în tendințe.

Zona de food court din Plaza România și-a extins și ea oferta, cu noi concepte fresh precum Noodlz și cu un nou restaurant cu mâncare gourmet asiatică – Lee HO – și supermarketul asiatic – Go Asia.

Unul dintre principalii dezvoltatori de real estate de pe piața locală, Anchor Grup și-a început activitatea în România în urmă cu 25 de ani. De atunci, investiția companiei a depășit 550 de milioane de euro. Portofoliul său include o componentă de retail: Anchor Grup a dezvoltat primul centru comercial modern din România, București Mall, urmat de Plaza România. În incinta acestuia din urmă, Anchor Grup a deschis cinematograful Movieplex, care a oferit în premieră românilor posibilitatea de a viziona filme în format 3D. În această industrie, Anchor Grup și-a extins portofoliul în sectorul cinematografului prin achiziționarea Hollywood Movieplex Cinema, primul cinema multiplex din România, care dispune de 10 săli de proiecție, cu o capacitate de 2.125 de locuri. În plus, investițiile Anchor Grup din ultimii ani acoperă și sectorul rezidențial. Acestea au început cu InCity Residences, care include peste 500 de apartamente în patru blocuri. Al doilea proiect rezidențial finalizat este Pallady Towers, care cuprinde peste 200 de apartamente în două clădiri. În prezent, ansamblul rezidențial Select Residences - cu peste 300 de apartamente situate în trei imobile - este proiectul companiei în dezvoltare, pe acest segment. Portofoliul Anchor Grup include și clădiri de birouri: Anchor Plaza, care are un grad de ocupare de 100%, și Plaza România Offices. Compania este condusă de Affan Yildirim, General Manager, membru în Consiliul de Administrație al Anchor Grup, și membru în Consiliul de Administrație al MallDova.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Anchor Grup aduce noi branduri în centrele comerciale București Mall și Plaza România