Lectură de un minut

24 Jan 2023 - Știri și Noutăți

Amazon testează un abonament Prime mai ieftin

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Amazon testează o variantă mai ieftină a abonamentului Prime. Retailerul online speră ca noul preț să atragă cât mai mulți clienți în această perioadă delicată din punct de vedere economic. 

Sursa foto: Shutterstock.com

Amazon vine cu o nouă formulă pentru abonamentul Prime în India, devenind astfel accesibil pentru un public mai mare, scrie RetailDetail.eu.

„Prime Lite” oferă acces în termen de două zile și către platforma de streaming Prime Video. În loc de 1.499 rupii, echivalentul a 17 euro, pentru un abonament complet, versiunea ieftină costă doar 999 rupii, adică 11 euro pe lună.

Amazon vrea să devină un canal important și pentru cei care au venituri mai mici și nu își pot permite abonamente mai mari. În plus, membrii Prime cheltuiesc de două ori mai mult pe Amazon decât cei care nu sunt membri, arată datele companiei.

Mai mult decât atât, există posibilitatea ca Amazon să aibă o țintă în plus prin testarea acestui abonament în India. Gigantul online ar urmări să atragă cât mai mulți clienți ai Flipkart, rivalul său local, deținut de Walmart.

Flipkart are o poziție mai bună în India, ceea ce face ca Amazon să lase 1 % din forța de muncă din India să plece pentru a economisi bani pe piața tăioasă (dar uriașă).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Amazon testează un abonament Prime mai ieftin