Lectură de 2 minute

01 Mar 2024 - Știri și Noutăți

Alumil a încheiat anul trecut cu afaceri de 118,1 milioane de lei și lansează noi produse în 2024

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Alumil Rom Industry a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 118,1 milioane de lei, cu aproximativ 8,3% mai mare față de 2022, conform situațiilor financiare preliminare. Rezultatele sunt importante ȋn contextul ȋn care volumul lucrărilor de construcții, la clădirile rezidențiale, a scăzut cu 6,6%, iar la cele nerezidențiale a crescut cu doar 2,3%, ȋn 2023, comparativ cu anul anterior, arată INS. Ȋn 2024, compania va lansa pe piața locală noi produse și continuă investițiile ȋn digitalizare. 

Sursa foto: ALUMIL

Vorbim despre al cincilea an consecutiv de creștere a companiei. Continuăm acțiunile de responsabilitate socială și de mediu.

Marius Ioniță, director general Alumil Rom Industry

Alumil continuă extinderea proiectelor de transformare digitală. Compania a lansat deja o a doua ediție a programului de loialitate Alumilia, precum și platforma MyWindows, care permite beneficiarilor finali să interacționeze mai simplu cu partenerii Alumil în procesul de cerere de oferte.

Complementar, compania va iniția anul acesta o serie de ateliere gratuite destinate specialiștilor – arhitecți, proiectanți și ingineri – care abordează subiecte specifice despre industria profilelor de aluminiu.

Alumil investește ȋn sisteme cu eficiență energetică crescută

O prioritate pentru Alumil, în 2024, o reprezintă și introducerea de noi produse cu performanțe superioare pe piața locală.

„Acordăm o atenție deosebită sistemelor cu eficiență energetică crescută, capabile să răspundă atât cerințelor pieței, cât și reglementărilor în vigoare. Vorbim inclusiv despre sisteme certificate pentru case pasive. Portofoliul de produse Alumil se va extinde anul acesta cu o nouă categorie de produse – sistemele din aluminiu rezistente la foc, certificate de laboratoare avizate din Europa, care ȋndeplinesc majoritatea specificațiilor ȋntâlnite ȋn proiecte“, a mai precizat Marius Ioniță.

O altă noutate o reprezintă și gama de produse Outdoor, care oferă soluții pentru pergole bioclimatice, sisteme de împrejmuire și balustrade etc.

Citeste si:
Afaceri de 84,4 milioane lei pentru Alumil: ce investiții are în plan compania
Afaceri de 84,4 milioane lei pentru Alumil: ce investiții are în plan compania

Produsele Alumil respectă standardele de mediu, sunt certificate internațional și asigură reduceri de până la 50% ale costurilor lunare de încălzire și răcire.

Și anul acesta compania acordă o atenție sporită programelor de responsabilitate socială corporativă. În conformitate cu strategia anunțată la nivel de grup, Alumil Rom Industry și-a extins constant inițiativele pe zona de sustenabilitate. În 2023, compania a dezvoltat activitățile de reciclare – prin creșterea cantităților colectate, dar și prin organizarea de cursuri pentru angajați – a participat la programe de împădurire, precum și la mai multe acțiuni umanitare.

Alumil Rom Industry este, începând din 1997, subsidiară a grupului Alumil Aluminium Industry SA. Grupul, care deține 12 fabrici în șase țări, este unul din liderii europeni în materie de extrudare aluminiu. Unitățile sunt specializate în design-ul și producția sistemelor arhitecturale de aluminiu, acoperind toate tipurile de aplicații cunoscute în acest domeniu.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Alumil a încheiat anul trecut cu afaceri de 118,1 milioane de lei și lansează noi produse în 2024