Lectură de 2 minute

28 Dec 2021 - Știri și Noutăți

Altex lansează o campanie corporate cu spoturi TV prin care promovează etichetele electronice din magazine și livrarea cu doi curieri

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Retailerul electro-IT Altex lansează o campanie corporate prin care promovează etichetele electronice din magazine și livrarea cu doi curieri prin două spoturi TV.

,,De 30 de ani, Altex rămâne fidel misiunii de a face tehnologia accesibilă tuturor românilor, prin produse de calitate, la cel mai mic preț din piață. Suntem un brand care mereu își actualizează serviciile, pentru a fi ȋn pas cu vremurile și cu nevoile clienților. Ȋn 2021, pentru noi, este normal ca prețurile să fie actualizate, ȋn timp real, ȋn magazinele fizice, la fel ca și ȋn online.

La fel de normal este ca doi curieri să livreze produsele voluminoase, până ȋn casa clientului. Am ales să comunicăm aceste două servcii, ȋn cea mai nouă campanie corporate, ȋntr-un mod lejer și cu umor, ȋn stilul Altex”, spune Carmen Căpitănescu, marketing manager Altex România.

Agenția de creație DDB România, în parteneriat cu care au fost realizate spoturile TV, a evidențiat doi factori: consistență și memorabilitate.

„Halatul, halatul, cât e halatul? Țineți minte? Ei bine, avem marfă proaspătă-n galantarele comunicării. Povești neaoșe, îndrăznețe și cu umor. Altex până-n măduva oaselor – cu tarabe, cu Obor, cu sarmale și bineînțeles cu “personaje”. Cu niscaiva suprarealism, ingredient necesar în a defini o realitate românească. S-a râs mult, s-a discutat aprins, a ieșit frumos, mulțumesc echipa Altex, mulțumesc colegi!”, a spus Ștefan Vasilachi, creative director al DDB.

Campanie corporate cu spoturi TV

Spotul de la restaurant comunică serviciul de livrare în doi oameni, care se asigură că indiferent de unde este făcută achiziția produselor agabaritice (online sau offline), livrarea se face la adresa indicată de client. De asemenea, oferă și posibilitatea ca electrocasnicele vechi să fie preluate cu această ocazie, gratuit, dacă se menționează acest aspect în momentul efectuării comenzii.

Spotul de la piață vorbește despre etichetele electronice din magazinele fizice, unde prețurile se actualizează de mai multe ori pe zi, rapid, în același timp cu cele din online. Campania a început pe 21 decembrie și se desfășoară pe TV, radio, online și instore (rețeaua de magazine Altex).

Altex activează pe piața de retail din România, cu peste 125 de magazine deschise în țară. Compania va deschide zece magazine anul viitor și va angaja până la 1.000 de salariați.

Citeste si:
Sinsay retrage de la vânzare anumite produse care nu respectă standardele de calitate
Sinsay retrage de la vânzare anumite produse care nu respectă standardele de calitate

The Group este unul dintre cei mai importanți jucători din industria de comunicare din România și include agenţii specializate în servicii de creaţie, media, digital, branding, relaţii publice, producţie, marketing experienţial și evenimente speciale.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Altex lansează o campanie corporate cu spoturi TV prin care promovează etichetele electronice din magazine și livrarea cu doi curieri