Lectură de 3 minute

16 Mar 2021 - Știri și Noutăți

Altex extinde implementarea de etichete electronice pentru toate magazinele din România

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Altex România continuă È™i în 2021 planurile de digitalizare È™i tehnologizare prin implementarea integrală a etichetelor electronice în magazinele Altex È™i Media Galaxy din toată È›ara. Până în acest moment, 50 de magazine Altex si Media Galaxy au deja preÈ›urile semnalizate astfel.

Introducerea integrală a etichetelor electronice precum È™i a display-urilor digitale profesionale asigură o vizibilitate crescută a produselor È™i ofertelor la raft dar È™i o schimbare rapidă È™i conformă a preÈ›urilor, îmbunătățind automat experienÈ›a de cumpărare. Decizia de a înlocui etichetele de hârtie È™i afiÈ™ajul clasic cu tehnologia LED este conformă misiunii Altex de a redefini standardele retail-ului românesc când vine vorba de o experiență completă în magazin, dar È™i a strategiei grupului de a adopta È™i promova un comportament sustenabil È™i responsabil față de mediu.

„Ne-am asumat, în calitate de lider al retailului românesc electro-IT, misiunea de a redefini experienÈ›a clientului în magazin. Avem grijă ca aceÈ™tia să experimenteze toate beneficiile unei interacÈ›iuni omnichannel eficiente – cea mai importantă fiind actualizarea preÈ›urilor la online în timp real, posibilă acum datorită etichetelor electronice - să îmbine cât mai bine toate experienÈ›ele virtuale È™i fizice È™i să găsească noi modalități prin care magazinul rămâne un loc proaspăt, atrăgător È™i plin de satisfacÈ›ie”, a declarat Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România.

Etichetele electronice permit afiÈ™area preÈ›urilor în timp real prin intermediul unui software pentru gestionarea datelor care elimină orice posibilă greÈ™eală de afiÈ™are sau diferență între preÈ›ul de la raft È™i cel de la casa de marcat. Totodată, noua tehnologie asigură actualizarea promoÈ›iilor È™i a campaniilor de reduceri conformă informaÈ›iilor din magazinul online, oferind garanÈ›ia celui mai mic preÈ›. Nu în ultimul rând, implementarea etichetelor electronice elimină în totalitate consumul de hârtie pentru afiÈ™ajul de preÈ› la raft, o decizie importantă în efortul Altex de a adopta măsuri exclusiv sustenabile È™i prietenoase cu mediul.

De la decizia de a consolida toate magazinele proprii în direcÈ›ia energiei regenerabile, prin instalarea de panouri fotovoltaice, la adopÈ›ia integrală a etichetelor electronice, a sistemelor de iluminare cu LED in magazine care au un consum redus de energie È™i a display-urilor digitale, Altex dovedeÈ™te că tehnologia poate fi accesibilă tuturor într-o manieră responsabilă È™i sustenabilă.

Altex România are peste 120 de magazine deschise în È›ară. În peste 29 de ani de provocări, Altex a trecut de la un business local de import de televizoare la liderul pieÈ›ei de produse electronice, electrocasnice, IT&C È™i multimedia din România. Altex oferă clienÈ›ilor o gamă variată de electrocasnice mici, electrocasnice mari, produse cosmetice, parfumuri, obiecte de voiaj, trolere, produse pentru bebeluÈ™i, articole pentru copii, biciclete electrice, maÈ™ini second-hand, laptopuri, televizoare, telefoane, produse software, aspiratoare, fiare de calcat, aparate de aer condiÈ›ionat, jocuri pentru PC È™i diverse console (cum ar fi PS sau Xbox), calculatoare pentru gaming È™i multe alte produse.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Altex extinde implementarea de etichete electronice pentru toate magazinele din România