Lectură de un minut

24 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Alina Ceușan, fondatoarea brandului Retro Future, lansează o nouă colecție în parteneriat cu Coca-Cola

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Retro Future, brandul și proiectul de retail semnat de Alina Ceușan, împreună cu Coca-Cola Zero Zahăr  au imaginat colecția #ZeroWords #AllFeels.

Sursa foto: Retro Future/ All Feels Collection

Alb, Roșu, Negru sunt culorile care deconstruiesc identitatea vizuală a produsului Coca-Cola Zero Zahăr și se regăsesc în piesele vestimentare ale colecției.

Efervescența Coca-Cola Zero Zahăr care nu se poate exprima în cuvinte se reflectă în piese cheie ca rochia Bottled Up, pantalonii Iced Wide Leg din piele, corsetul cu doua fețe “Iced” sau tricoul “Dynamic Feels”.

Colecția include un număr de 15 articole de la accesorii, la rochii, pantaloni de piele, cămăși, jachete teddy, tricouri sau corsete dedicate atât publicului feminin cât și masculin. O parte din ele vor fi disponibile pe retrofuturebabe.ro începând cu 21 noiembrie.

#ZeroWords #AllFeels Collection by Retro Future și Coca-Cola ZERO este maniera artistică a Alinei Ceușan de a reda un gust care depășește bariera cuvintelor și intră în zona de exprimare liberă.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Alina Ceușan, fondatoarea brandului Retro Future, lansează o nouă colecție în parteneriat cu Coca-Cola