Lectură de 4 minute

29 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Alexandrion Group va lansa un nou brand de votcă, după ce a oprit colaborarea cu producătorul rus: Suntem într-un proces agresiv de înlocuire a brandurilor de votcă rusească

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Alexandrion Group vrea să înlocuiască segmentul de votcă din Rusia și își propune să lanseze încă un brand. La ȋnceputul lunii martie, producătorul și distribuitorul de băuturi a încetat parteneriatul său cu producătorul de votcă de origine rusă, Beluga Group, asumându-și pierderi ȋn valoare de aproximativ un milion de euro. Pentru a acoperi cererea pe acest segment, generată de sancţiunile impuse producătorilor ruși, Alexandrion Group va crea o varietate de branduri de votcă.

Actualizare 18.00

În articolul inițial am scris că Alexandrion va lansa propria votcă și nu că va lansa un nou sortiment care să înlocuiască producătorul rusesc, având în vedere că producătorul are deja două branduri în portofoliu: Kreskova și Alexander.

“Suntem ȋntr-un proces agresiv de ȋnlocuire a brandurilor de votcă rusească eliminate din piaţa internaţională. Avem o echipă formată din experţi din mai multe părţi ale lumii, cu know-how vast, capabilă să producă cea mai bună votcă. În curând vom lansa o votcă premium care va schimba regulile ȋn categorie”, a spus Nawaf Salameh, într-o conferință de presă.

Alexandrion Group are o nouă structură organizațională

Alexandrion Group are o nouă structură organizaţională. Un rol cheie ȋn această structură ȋl are entitatea Family Office, condusă de un președinte, rol ocupat de Nawaf Salameh și de doi vicepreședinţi, roluri care vor fi ocupate de doi dintre cei trei fii ai săi, Antonio Salameh și Roberto Salameh. Însă, niciunul dintre aceștia nu va avea o funcție de executiv.

,,Am avut doi lideri puternici, marcanţi, ca surse de inspiraţie pentru viziunea mea de business: Alexandru cel Mare și Constantin Brâncoveanu. După aproape 30 de ani, afacerea mea este liderul pieţei de băuturi spirtoase și vinuri din România și un jucător puternic, aflat ȋntr-un proces strategic de expansiune globală agresivă.

Astăzi, Alexandrion Group nu mai reprezintă un singur om, Nawaf Salameh, ci familia Salameh. Eu am fost cel care a pus bazele afacerii, am construit-o până la nivelul de jucător global, iar mai departe o voi conduce transferând viziunea și valorile mele generaţiilor viitoare, pentru a asigura continuitatea și integritatea business-ului. Această afacere va rămâne ȋntotdeauna ȋn familie. Generaţiile viitoare nu vor putea ȋnstrăina nicio parte din afacerea de familie”, a adăugat Nawaf Salameh.

Family Office coordonează serviciile partajate la nivelul grupului: finanţe si control, tehnologia informaţiei și tranformare digitală, lanţ de distribuţie, juridic, conformitate și reglementare, marketing și branding, afaceri corporative internaţionale, resurse umane și trade marketing, conduse de Chief Experience Officers (CXO), precum și afacerile grupului ȋn diverse segmente: distilerii și fabrici, distribuţie și trading, hoteluri și magazine, energie și imobiliare, conduse de Chief Executive Officers (CEO).

Citeste si:
Investiții majore în industriile cu tradiţie din România. Cum arată schema de ajutor de stat, aprobată în ședința de Guvern
Investiții majore în industriile cu tradiţie din România. Cum arată schema de ajutor de stat, aprobată în ședința de Guvern

În plus, cel puțin 70% din profitul din noua structură va fi reinvestit în cele trei direcții ale grupului: băuturi alcoolice, energie verde și domeniul hotelier. De asemenea, acesta a punctat aspectul global pe care l-a căpătat compania, care nu trebuie percepută ca o simplă afacere la nivel local sau regional.

Alexandrion își continuă extinderea în America

Alexandrion Group a declarat că are în plan deschideri în mai multe țări, în timp ce pentru fabrica din America de single malt, producția a fost începută.

,,Noi în fiecare țară în care mergem deschidem aproape trei-patru firme, întâi instalăm o firmă de export-import, facem o firmă sau cumpărăm una și, dacă merită făcută o fabrică, facem și fabrică. România este cea mai atractivă țară din punctul de vedere al cotei de piață. Deschidem câte 3-4 firme în fiecare țară, distribuim și avem prezență în toate țările cu o rețea la nivel global. Acum ne vom concentra foarte mult pe America de Nord, America Centrală și Latină. pe toată asta ne consultăm foarte mult. Pe partea asta am deschis operațiuni în Mexic și acum ne concentrămpe Canada, în Brazilia suntem și încercăm să ne ducem și în centru pentru că este o zonă importantă pentru noi'', a mai spus Nawaf Salameh.

Fundația Alexandrion a pus la dispoziția autorităților române întregul spațiu ocupat ȋn trecut de Distileriile SABER 1789 din Rădăuți (județul Suceava) pentru a fi organizat în vederea sprijinirii refugiaților ucraineni. Întreaga activitate de producție a Distileriilor SABER 1789 a fost transferată în urmă cu mai mulți ani la Distileriile Alexandrion Saber 1789 situate ȋn Bucov (judeţul Prahova), regiunea Dealu Mare. Alexandrion Group este un producător și distribuitor de băuturi spirtoase și vinuri din România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Alexandrion Group va lansa un nou brand de votcă, după ce a oprit colaborarea cu producătorul rus: Suntem într-un proces agresiv de înlocuire a brandurilor de votcă rusească