Înfiinţată în 1978, compania Alce Nero, cu afaceri de 90 de milioane de euro, reprezintă un consorțiu de peste 1.000 cultivatori şi producători de produse certificate eco. Producţia este 100% internă, compania având peste 600 de hectare convertite în agricultură organică.
Alce Nero oferă o gamă de produse ce folosesc ingrediente 100% organice, de la paste făinoase, sosuri de roșii, orez, năut, la biscuiți, ciocolată, gemuri, ulei de măsline etc.
„Pentru că segmentul de piață căruia adresăm este format din consumatori preocupaţi de o alimentaţie sănătoasă, strategia pe care o urmărim este de dezvoltare a portofoliul de produse “clean label”, care înregistrează o creştere dinamică în România”, a declarat Mirela Roşca, executive manager Mico Total Distribution.
Mico Total Distribution a încheiat deja contracte cu lanțuri comerciale internaționale, băcănii de familie și platforme de e-commerce, prin care asigură distribuția produselor în toată țara. Astfel, produsele Alce Nero pot fi găsite în rețelele de supermarketuri/hipermarketuri Mega Image, Carrefour, Cora, în băcăniile Real Foods, Grande Mercato, Dasano, magazinele Bebe Tei, precum și pe eMAG Marketplace.
Se estimează că până în 2024, piața globală a produselor catalogate “clean label” (eticheta curată - n.r.) va ajunge la 51,14 miliarde de dolari.