În cursul acestui an, clienții altor patru lanțuri Ahold Delhaize se vor alătura aplicației unificate și modulare. Lanțul ceh Albert din Cehia deschide calea, dând astăzi prima utilizare a aplicației. Urmează Delhaize (Belgia și Luxemburg), Maxi (Serbia), Mega Image (România) și Alfa Beta (Grecia). Liderul pieței olandeze, Albert Heijn, își va păstra propria aplicație, notează retaildetail.eu.
Aplicația unificată este introdusă pentru a economisi costuri, dar ar trebui, de asemenea, să le ofere clienților o experiență de cumpărare simplificată și îmbunătățită. Ahold Delhaize spune că a optimizat promoțiile, listele de produse și procesul de plată după o cercetare extinsă a utilizatorilor în ceea ce privește parcursul de cumpărare.
Transformare digitală
Inițial, Albert va păstra în continuare o aplicație separată pentru programul său de loialitate, dar cele două ar trebui să fuzioneze ulterior. Deoarece noua aplicație este modulară, diferitele Ahold Delhaize pot partaja mai ușor funcționalități între ele, cum ar fi opțiunea de a recomanda prieteni, programele de fidelizare sau livrarea rapidă.
Proiectul de convergență a aplicațiilor marchează un progres esențial în călătoria de transformare digitală a Ahold Delhaize, se laudă compania. Acesta ar trebui să permită extinderea rapidă a noilor caracteristici și inovații, reducând timpul și costurile de proiectare, dezvoltare și chiar "să stabilească un nou standard pentru inovația în domeniul comerțului cu amănuntul" prin îmbunătățirea colaborării între mărcile europene ale grupului.