Lectură de 3 minute

21 Apr 2022 - Știri și Noutăți

Afacerile Nestlé România au crescut cu 12,9% în primul trimestru din 2022

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Producătorul de alimente și băuturi Nestlé România a înregistrat în primul trimestru o creștere de 12,9%, după noi lansări de produse.

„Nestlé România a terminat primul trimestru cu o creștere de 12,9%, creștere susținută de o evoluție puternică pe toate categoriile. Această creștere se datorează alegerilor sustenabile și cu un profil nutrițional echilibrat făcute în portofoliul companiei. În primele trei luni ale anului am făcut lansări în toate categoriile de produse Nestlé, fiind aduse pe piață produse inovatoare sub branduri intrate în premieră în România – precum NESVITA (gustări de ovăz pentru micul dejun) și NANCARE (suplimente pediatrice) sau fiind extinse gamele deja existente pe piață”, spune Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România.

Noi produse în portofoliul Nestle

Portofoliul Nestlé a crescut în această primăvară cu noi produse: Maggi Ideea Zilei Pui cu ciuperci și Maggi Sos pentru Hamburger, Fitness Dark Chocolate, Nescafe Cappuccino Mocha și Nescafe Frappe Vanilla, Nescafe Dolce Gusto Buondi și Essenza di Moka, Starbucks By Nespresso Breakfast Blend și The Premium Signature Chocolate, JOE Dreams Cocos, After Eight Strawberry, Les recettes de L’atelier Ciocolată neagră cu afine, migdale și alune și Ciocolată cu lapte, caramel, migdale și alune, KitKat Pops, Smarties pungă și sezonale de Paște sub brandurile Smarties și KitKat.

În segmentul de hrană pentru animale de companie, gama Felix a fost relansată.

La nivel global, Nestlé a crescut cu 7,6%, pe fondul vânzărilor cu amănuntul și redresării canalelor out-of-home. Vânzările totale raportate au crescut cu 5,4%, la 22,4 miliarde de euro.

Pe categorii de produse, principalul motor de creștere a fost Nestlé Professional, vânzările depășind nivelurile din 2019. Vânzările categoriei Purina PetCare au crescut într-un ritm de două cifre, determinat de mărcile premium Purina ONE, Purina Pro Plan și Gourmet, precum și de produsele veterinare. Vânzările la categoria nutriția sugarilor au crescut într-un ritm de două cifre, ajutat de creșterea cotei de piață.

Categoria Confectionary a raportat o creștere medie de o singură cifră, cu o recuperare pentru KitKat și produsele sezoniere. Creșterea în segmentul de cafea a fost aproape plată, după o creștere puternică de două cifre în primul trimestru al anului 2021. Produsele Starbucks au rezonat puternic cu consumatorii. Culinary a înregistrat o scădere a vânzărilor, după o bază mare de comparație în 2021. Gama Garden gourmet, produse pe bază de plante, a continuat să vadă impuls puternic.

Compania se așteaptă la o creștere organică a vânzărilor în jurul valorii de 5% și la o marjă a profitului operațional între 17,0% și 17,5%.

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie

Nestle România a înregistrat în anul 2021 o creștere de 10,5% și a ajuns la afaceri de 1,03 miliarde de lei, potrivit calculelor Retail.ro.

Nestlé este o companie de produse alimentare și băuturi, prezentă în 189 de țări din întreaga lume, cu peste 300.000 de angajați. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume precum Nescafé, Nespresso, Maggi și Nesquik. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Afacerile Nestlé România au crescut cu 12,9% în primul trimestru din 2022