În cadrul panelului Reset Retail: Impactul pandemiei Covid-19 asupra industriei, ce poate fi urmărit accesând playerul de mai sus, Adrian Câzu a vorbit despre cum a fost afectat businessul Benvenuti și întreaga industria de fashion de pandemia de Covid-19.
“Retailul de fashion a înregistrat scăderi dramatice. După trei luni fără vânzări, am avut scăderei de 30% - 50%, unele segmente chiar de 70% în vânzări. Vorbim de vânzări fără marjă de profit, toată lumea a făcut promoții pentru a vinde”, a declarat Adrian Câzu,
În cazul Benvenuti, Câzu estimează vor termina anul cu afaceri cu 30%-40% mai mici decât în 2019.
Fii la curent cu trendurile din industria de retail și noutățile pe care le pregătim! Apreciază pagina retailArena.
“Mai este un aspect care cântărește greu: vom rămâne cu stocurile nevândute și cu datorii uriașe la furnizori. Industria de fashion e aproape de colaps, o să vedeți la anul închideri de magazine sau de rețele la nivel național. Nu ai cum să reziști cu vânzări mai mici de 50% și fără marjă, totul se plătește din marjă, a mai spus Câzu.
A fost cel mai greu an din istoria companiei noastre. Criza economică declanșată de criza sanitară este doar la început. Ceea ce urmează va fi mult mai greu.
Benvenuti a concediat până acum 90 de persoane. “Urmează și alte tăieri. Nu avem ce să facem, trebuie să acționăm cumva. Am închis un magazin la Roman și probabil vom mai închide 2 magazine până la finalul anului. Suntem obligați să ne restrângem activitatea, aceasta este realitatea”, a adăugat directorul Benvenuti.
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Poți urmări întreaga discuție din panelul Reset Retail de la retailArena 2020 în playerul de mai sus.
retailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro și retail.ro, powered by VTEX, FAN Courier, P3 Logistics Park, eMAG Marketplace, Carrefour, Fashion House Outlet Centre București, Veranda, Twispay, Smart ID, Ceetrus, foodpanda, Answear, GLAMI, Filip&Company, ALTEX, Cushman & Wakefield Echinox, Optimized, Euromonitor și Ipsos.