Lectură de 2 minute

13 Jun 2019 - Știri și Noutăți

AdeZ si Glaceau Smartwater, cele mai noi marci din portofoliul Coca-Cola Romania, castiga titlul „Produsul Anului 2019”

Abonează-te pe  

AdeZ si Glaceau Smartwater, doua dintre cele mai noi produse lansate de Coca-Cola Romania, au reusit sa castige deja aprecierea romanilor, cele doua branduri fiind votate recent „Produsul Anului 2019”, in cadrul studiului „Votat Produsul Anului – Consumatorii Premiaza Inovatia”.

Titlulurile au fost oferite in cadrul categoriilor„Bauturi vegetale”, respectiv „Apa”, in baza studiului realizat pe baza preferintelor consumatorilor.

  • Lansat la nivel european in iunie 2018, AdeZ a fost creat din dorinta de a oferi o bautura pe baza de plante nutritiva, accesibila si atragatoare unui segment cat mai mare de consumatori. Poti citi mai multe despre aici.

Fara zaharuri adaugate (cu exceptia celor care provin din ingredientele naturale, precum fructele si semintele), bauturile AdeZ combina sucuri naturale din fructe, seminte, indulcitor de origine naturala din stevia si vitamine/minerale, oferind un gust bogat si placut, fiind potrivite pentru a putea fi savurate in orice moment. AdeZ este disponibil in patru sortimente in ambalaje de 800 ml: Amazing Almond, Surprising Soy, Rockin’ Rice, Chilling Coconut, alaturi de alte trei sortimente fructate in ambalaje de 250 ml: Amazing Almond Mango-Passionfruit, Chilling Coconut Berry si Outstanding Oat Strawberry-Banana.

  • GLACEAU Smartwater este produsa din apa minerala naturala, procesata inteligent prin replicarea circuitului apei in natura (sau „evaporare si condensare”), cu adaugarea unei cantitati potrivite de saruri minerale, pentru un gust distinctiv si proaspat.

Deja cunoscuta la nivel mondial, Glaceau Smartwater este disponibila pe piata din Romania incepand cu luna februarie a acestui an.

Produsul Anului este un concept international care premiaza produsele inovatoare, prezent in peste 40 de tari.
In Romania, proiectul “Votat Produsul Anului®” se afla la a zecea editie. Anul acesta, studiul a fost realizat online, pe un esantion reprezentativ la nivel urban de minimum 4000 de consumatori romani, cu varste cuprinse intre 18 si 54 ani, utilizatori de internet, criteriile de selectie avute in vedere fiind: inovatia, atractivitatea si intentia de cumparare. In studiu s-au putut inscrie toate produsele de larg consum care au adus o inovatie in ultimele 18 luni pana la data startului competitiei.

Sursa foto Facebook Smartwater Romania

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  AdeZ si Glaceau Smartwater, cele mai noi marci din portofoliul Coca-Cola Romania, castiga titlul „Produsul Anului 2019”