Lectură de 2 minute

23 Nov 2023 - Știri și Noutăți

Achiziții record de Black Friday 2023: S-au vândut cel mai scump televizor și cele mai scumpe încălțări

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Cea mai mare achiziție de Black Friday 2023 a fost un televizor smart LED în valoare de 148.000 de euro, urmat de o pereche de pantofi sport de 3.000 de euro (14.000 lei) și un cărucior pentru copii în valoare de peste 3.000 de euro (14.500 lei), potrivit datelor Limitless Agency, una dintre principalele agenții de marketing digital din România.

Sursa foto: Pixabay

Ediția de Black Friday 2023 a înregistrat o creștere ușoară de 12% a vânzărilor online comparativ cu anul trecut, la peste 25 milioane de euro, în timp ce numărul utilizatorilor online a crescut cu 13% și numărul tranzacțiilor a crescut cu 4% per total, arată un raport al datelor din peste 400 de magazine pentru perioada 10-12 noiembrie, realizat de Limitless Agency.

Recordul de anul acesta a fost reprezentat de achiziția celui mai scump televizor, în cea mai mare cantitate de până acum, în valoare totală de 740.000 euro. Dacă anul trecut a fost achiziționat un singur televizor LED Smart, în valoare de 148.000 euro, la ediția Black Friday din acest an au fost achiziționate 5 televizoare la acest preț, valorizând total 740.000 euro.

Cele mai achiziționate produse

Totodată, în perioada 10-12 noiembrie, valoarea medie a comenzii a fost de 126 de euro, similar cu valoarea medie în weekendul de Black Friday de anul trecut.

Alte cifre impresionante Black Friday 2023 sunt reprezentate de cumpărarea a 14.500 telefoane mobile, 5.000 de console playstation, 4.500 de cauciuri auto, 27 de perechi de pantofi sport Dolce & Gabbana Portofino și 16 perechi de pantofi de dama în valoare de 4.320 de lei într-o singură comandă, mai arată raportul Limitless Agency.

Pentru ediția Black Friday 2023, magazinele online au crescut bugetele de Black Friday cu 30% în comparație cu anul trecut. Domeniile care au înregistrat creșteri ale vânzărilor fiind produsele beauty și băuturi alcoolice.

Potrivit unui raport Limitless Agency, care analizează datele Digital Market Outlook, veniturile de pe piața comerțului electronic din România vor ajunge la 7 miliarde de euro în 2023, respectiv la aproape 12 miliarde de euro până în 2027.

Citeste si:
Ce se întâmplă cu comerțul online de Fashion în România? O scurtă analiză și o invitație gratuită la dezbaterile ecomTEAM Fashion
Ce se întâmplă cu comerțul online de Fashion în România? O scurtă analiză și o invitație gratuită la dezbaterile ecomTEAM Fashion
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Achiziții record de Black Friday 2023: S-au vândut cel mai scump televizor și cele mai scumpe încălțări