Lectură de 2 minute

08 Mar 2021 - Știri și Noutăți

Creștere în pandemie pentru brandul românesc de mobilă Acaju. Ce mobilă au cumpărat românii

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Brandul românesc de mobilă Acaju anunță creșteri de 30% în perioada pandemiei. Pe de-o parte, creșterea s-a datorat acestui context, pe de altă parte 2020 a fost anul schimbărilor de strategie și al adaptării pentru magazinul online care se ocupă cu furnizarea obiectelor de amenajare interioară.

În contextul pandemiei de Covid-19, magazinul online de mobilă Aajuc și-a regândit planul de acțiune, și-a schimbat obiectivele și a fost constant prezent în mediul online.

Datorită unui proces de mobilizare și implicare a întregii echipe Acaju, pierderile financiare estimate în urma închiderii magazinelor fizice s-au transformat într-o perioadă de creștere ulterioară a cifrei de afaceri cu 30% față de anul precedent. În această perioadă s-au remarcat creșteri semnificative în zona de amenajare a dormitorului, prin mobilier care facilitează lucrul de acasă, precum birouri și scaune pentru birou. Mobilierul pentru grădină a fost și el în topul alegerilor cumpărătorilor.

Anul 2021 este marcat de sărbătorirea a 15 de ani de activitate pentru Acaju. Regândirea spațiilor logistice pentru creșterea capacității de depozitare și sortare a produselor și implementarea unui soft de management al business-ului sunt acțiuni din planul de afacere din anul în curs.

„Fiecare dintre noi a înțeles cât de important este să aibă o locuință cât mai confortabilă și primitoare și chiar când efectele actualei pandemii se vor diminua, credem că nu se va șterge așa ușor din memoria colectivă importanța unui ambient în care poți sa te relaxezi, dar și să lucrezi. Nu credem într-o relaxare foarte rapidă a măsurilor impuse de lege și ne așteptăm ca mobilierul din categoriile work from home și cel de gradină să aibă o evoluție puternic pozitiva în continuare. Ne dorim sa avem o creștere a cifrei de afaceri de 2 cifre, așa cum ne-am obișnuit în ultimii ani, ținta fiind o creștere tot de 30%.” declară Iulian Acatrinei, director general Acaju România.

Acaju a intrat pe piața de e-Commerce din România în urmă cu 15 ani. Gama include peste 10.000 de produse, iar magazinul are colaborări cu principalii furnizori de mobilă și canapele din România si Uniunea Europeană.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Creștere în pandemie pentru brandul românesc de mobilă Acaju. Ce mobilă au cumpărat românii