Elevii se pot înregistra pe www.crowdshopping.ro și pot economisi 10% la fiecare comandă pe About You. În același timp, campania lor va fi creditată cu 10% din valoarea comenzii, de fiecare dată când este utilizat codul lor. De asemenea, About You a decis să organizeze un concurs și să recompenseze cele mai reușite campanii cu premii suplimentare, cuprinse între 1.000 și 50.000 de lei. Utilizatorii își pot promova codul pentru a atrage cât mai mulți oameni să îl folosească, deoarece fiecare comandă le va crește finanțarea și, prin urmare, le va determina și locul în clasamentul general.
La 35 de zile de la terminarea challenge-ului, clasamentul este final, iar campaniile care au adunat cele mai multe contribuții sunt declarate câștigătoare. După aceea, utilizatorii pot solicita premiul precum și sumele colectate, iar About You le va plăti în termen de până la 30 de zile.
Ideea de a susține absolvenții de liceu a venit din Germania, țara de origine About You, unde campania BAC Challenge a fost deja realizată de trei ori și s-a dovedit a fi un succes: în challenge-ul actual au participat peste 25% dintre absolvenții de liceu din Germania. Magazinul online de modă intenționează să dezvolte pe termen lung conceptul de crowdshopping în România și să organizeze anual BAC Challenge, dar și alte campanii pe diferite teme.
Cu peste 27 milioane de utilizatori activi în fiecare lună, About You este una dintre cele mai mari platforme de fashion și lifestyle din Europa. Magazinul online de fashion este activ în prezent pe 19 piețe europene. Compania a generat o cifră de afaceri de 742 de milioane de euro în 2019, ceea ce reprezintă un volum al operațiunilor anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Fiind evaluată la peste un miliard de dolari americani, ABOUT YOU este primul unicorn din Hamburg.
ABOUT YOU GmbH a fost înființată în 2014 ca subsidiară a Otto Group și face acum parte din portofoliul grupului. Echipa de management include antreprenorii și experții în domeniul digital Tarek Müller (32, Marketing & Brands) și Sebastian Betz (30, Tech & Product), precum și pe fostul strateg din cadrul Roland Berger, Hannes Wiese (38, Operations & Finance).