Yellow Week este săptămâna care aduce iubitorii de curățenie mai aproape de cele mai inovatoare aparate de curățare. Anul acesta, categoria Casă și grădină se bucură de reduceri cuprinse între 30% și 50% la o gamă largă de produse: mopuri electrice, aspiratoare, aparate de curățat cu aburi, aspiratoare pentru geamuri, roboți, aspiratoare umed-uscate, mături electrice, purificatoare și aparate de spălat cu presiune. De asemenea, anul acesta mașina de tuns iarba cu acumulator vine la pachet cu un trimmer gratuit.
Produsele sezonului sunt aparatele de curățat cu abur și cele cu presiune
Mult mai igienice decât mopurile convenționale, aparatele de curățat cu abur curăță chiar și cele mai dure suprafețe și pot elimina până la 99,999% dintre coronavirusuri, precum și 99,99% dintre bacteriile obișnuite. Mai mult, datorită gamei extinse de accesorii, aparatele de curățat cu abur asigură o multitudine de aplicații în toată casa.
Aparatele de curățat cu presiune oferă multifuncționalitate la exteriorul casei pentru curățarea mașinii, mobilierului grădinii, aleilor sau pavajelor. În plus, ele pot fi controlate direct din aplicația mobilă Kärcher Smart Control, cu ajutorul căreia poate fi setată presiunea optimă pentru fiecare tip de curățare.
Cele mai îndrăgite produse din sezonul Yellow Week 2022
Anul trecut, cele mai mari vânzări au fost înregistrate pentru aparatele de spălat cu presiune, mopurile electrice și aspiratoare, cu o medie a coșului de cumpărături de 2 produse, în valoare de aproximativ 700 de lei.
Aspiratorul pentru geamuri WV 2 Black Edition rămâne în continuare cel mai bine vândut produs din toată gama.
În 2022, consumatorul a optat pentru plata produselor în rate, într-o proporție de 30%.
Promoția Yellow Week de anul acesta este disponibilă până pe data de 10 aprilie atât online, pe www.karcher.ro, cât și în rețeaua de 11 magazine Kärcher Center din toată țara.
Flanco crește valoarea voucherului oferit în cadrul propriului program Rabla. La cât ajunge acesta acum

Kärcher este retailer în domeniul tehnologiei de curăţare, furnizȃnd o gamă extinsă pentru orice aplicaţie de curățenie, atât din domeniul casnic cât și din cel profesional. Compania de familie are 14.400 de angajați în 80 de țări și 130 de reprezentanțe. Peste 50.000 de centre de service din toate țările asigură aprovizionarea continuă și completă a clienților din întreaga lume. În 2021, Kärcher a realizat cele mai mari vânzări din istoria sa, 3,092 miliarde de euro.
Kärcher este prezent în România din 2008, are 111 angajaţi, 8 reprezentanțe Kärcher Center, o rețea națională de service și o acoperire națională prin marile lanțuri de magazine și prin distribuitorii autorizați.