Lectură de 3 minute

26 Feb 2021 - Știri și Noutăți

90% dintre produsele alimentare prezente în magazinele Auchan provin din România

Andra Imbrea

Gama de produse alimentare din Auchan este formată în proporție de peste 90% din produse românești. De asemenea, peste 85% din furnizorii retailerului, atât pentru produse alimentare, cât și nealimentare, sunt români.

Potrivit companiei, interesul și consumul de produse românești au crescut odată cu numărul acestora dezvoltându-se și standardele de calitate, precum și numărul asociațiilor de producători agricoli și capacitatea de producție a acestora. De asemenea, și în industria alimentară se remarcă o dezvoltare similară: există mai mulți producători, cu capacitate de producție crescută și standarde de calitate și mai ridicate, care au integrat în produsele lor, în diferite proporții, noile tendințe de consum: o alimentație mai sănătoasă, mai ecologică, de origine locală, cu mai multă grijă față de mediu și, în general, cu mai multă responsabilitate.

Citește și: Branduri românești puternice: cele mai longevive mărci autohtone care se vând în magazine

Astfel, ca urmare a promovării și susținerii producțiilor autohtone în toți cei 15 ani de prezență pe plan local, gama de produse alimentare din Auchan este formată în proporție de peste 90% din produse românești. 

De-a lungul timpului, Auchan a lansat diverse inițiative cu scopul de a susține și de a spori consumul de produse locale. Printre acestea se numără programul național de susținere a producătorilor din România „Tu produci, noi te susținem”, programele de filieră națională, respectiv proiecte dezvoltate pe termen lung cu producători români care livrează către magazinele Auchan produse agricole cu trasabilitate controlată, târguri cu produse agro-alimentare și nealimentare la care participă micii producători locali, dar și evenimente tematice anuale în cadrul cărora producători români prezintă produse specifice sau chiar de nișă.

Citeste si:
Retailerul online de modă Asos anunță rezultate surprinzătoare în contextul pandemiei: creștere de 2,3 mld. de euro în ultimele șase luni

Un alt proiect lansat de Auchan este Clubul Mărci Emblematice Românești, care a debutat cu ocazia Zilei Naționale a României din 2020 printr-un proiect special implementat în magazinele Auchan. Timp de două săptămâni, peste 30 dintre cele mai renumite mărci din diverse categorii de consum au beneficiat de o expunere specială în cadrul hipermarketurilor oferind clienţilor o adevărată paradă de 1 Decembrie. Astfel, milioane de români au putut să redescopere produsele celor mai emblematice mărci româneşti care se bucură de tradiție pe plan local de zeci și chiar sute de ani.

Auchan demarează un nou proiect Mărci Emblematice Românești cu ocazia Dragobere. Astfel, în perioada 24 februarie – 2 martie, românii pot descoperi în toate cele 33 de hipermarketuri Auchan produse de la peste 30 dintre cele mai renumite mărci locale, 6 dintre acestea membre în Club Mărci Românești de 100 de ani, ce se regăsesc în categoriile de băcănie, băuturi, brânzeturi și lactate, mezeluri, precum și în gamele de produse de îngrijire și curățenie.

Clienții pot selecta din peste sute de articole special marcate la raft și online, având totodată posibilitatea de a participa la o tombolă ce le poate aduce unul dintre cele 100 de premii constând în vouchere de cumpărături.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 44 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 35 în Stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern.

Citeste si:
Studiu: 46% dintre români sunt indiferenți, plictisiți și obosiți de reclamele sponsorizate pe Facebook sau Instagram

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  90% dintre produsele alimentare prezente în magazinele Auchan provin din România