Lectură de 2 minute

06 Jun 2022 - Știri și Noutăți

79% din magazinele fizice nu sunt optimizate și pierd vizibilitatea în Google Maps

Advertorial

Abonează-te pe  

Încă nu ai descoperit beneficiile marketingului în Google Maps? Ei bine, ai pierdut o mulțime de oportunități pe care Google le oferă în mod absolut gratuit. Google Maps îi ajută pe clienți să îți găsească mai ușor afacerea și să te diferențieze de concurență, rezultatul final crescând astfel mult peste așteptări.

De ce să apari în primele căutări din Google Maps?

Google Maps este un instrument folosit foarte des de consumatorii online și nu sunt mulți care trec de primele listări atunci când fac o căutare pe internet. De aceea este foarte important să-ți crești vizibilitatea și să apari în primele căutări din Google Maps, adică în Local Pack, potrivit fugotmedia.com.

Ce este Local Pack?

Local Pack este un snippet pe care Google îl introduce în SERP de multe ori chiar înaintea rezultatelor organice, fapt pentru care frecvent este denumit “locul 0” în Google.

Răspunsul la recenzii nu este important doar pentru branduri, ci și pentru Google, acesta fiind unul dintre principalii factori de ranking de care ține cont atunci când stabilește ordinea rezultatelor din Local Pack și Google Maps.

Cum să ajungi în primele căutări din Google Maps?

Google Maps nu respectă regulile cu care ne-am obișnuit în SEO clasic. Iată câteva tips&tricks pentru despre Local SEO, care te vor ajuta să-ți crești afacerea.

Retail jobs
  1. Proximitatea

Rezultatele căutării în Google Maps se bazează în mare măsură pe proximitate. Google Maps este conceput pentru a oferi cele mai precise și mai relevante rezultate în funcție de locație.

De asemenea, în rezultatele căutărilor în Google Maps, afacerile mari nu pot depăși întreprinderile mici, locale, decât dacă acestea din urmă sunt mai aproape de utilizatori.

Citeste si:
Producătorul de mobilă Lemet a făcut investiții de peste șapte milioane de euro în prima parte din 2022
Producătorul de mobilă Lemet a făcut investiții de peste șapte milioane de euro în prima parte din 2022
  1. Evaluări și recenzii

Deși proximitatea este cel mai comun factor când vine vorba de rezultatele locale, Google Maps mai țin cont și de alți doi factori importanți - evaluările și recenziile. Atunci când căutările în harta Google se fac fără GPS, sau dacă utilizatorii vor să afle informații despre businessuri care nu sunt în apropierea lor, Google Maps se bazează mai degrabă pe evaluări și recenzii, decât pe proximitate.

Evaluarea unui business este dată de numărul mediu de stele acordat de vizitatori. De cele mai multe ori, afacerea cu cel mai bun rating va fi chiar în partea de sus a paginii de rezultate, dar nu întotdeauna. Numărul de recenzii afectează și clasamentul, așa că un business cu un rating de 4,3 și 124 de recenzii poate depăși un business concurent cu un rating de 4,5 și doar 49 de recenzii, potrivit blog.mapspeople.com.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  79% din magazinele fizice nu sunt optimizate și pierd vizibilitatea în Google Maps