Lectură de 3 minute

26 Jan 2024 - Știri și Noutăți

5 to go se extinde în retail: ce planuri și produse noi pregătesc cei doi fondatori români

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

După evoluția semnificativă a rezultatelor înregistrate în ultimul an pe zona de retail, 5 go își propune diversificarea portofoliului din acest segment și extinderea disponibilității produselor marcă proprie destinate consumului la domiciliu, prin listarea în toate rețelele importante de modern retail, în lanțurile de benzinării și în magazinele de conveniență.

Sursa foto: 5 to go

În acest moment, produsele brandului sunt prezente în 4 lanțuri de supermarketuri din țară - Mega Image, Carrefour, Kaufland și Auchan - și în toate magazinele e-commerce. Concomitent, avansează implementarea conceptului de micro proximitate FAST SHOP by 5 to go, dezvoltarea segmentului de vending fiind parte a strategiei pentru 2024.

În plus, până pe 7 februarie, toate produsele 5 to go din categoria cafea și sirop fac parte din sortimentația disponibilă în cadrul celei de-a 12-a ediții a Marelui Târg de Cafea și ceai Auchan, vizitatorii având posibilitatea de a degusta gratuit atât capsulele compatibile Nespresso și Dolce Gusto, cât și noul sortiment de cafea boabe pentru acasă, campania de sampling fiind activă pe toată perioada târgului, 18 ianuarie - 7 februarie.

Din portofoliul de retail al brandului 5 to go fac parte 42 de SKU-uri din categoria cafea: ready to drink (care generează aproximativ 50% din vânzările în retail), capsule compatibile Nespresso și Dolce Gusto, cafea măcinată Ibrik, cafea boabe, siropuri cu și fără zahăr și ciocolată caldă. Cel mai nou produs din portofoliu este cafeaua boabe Urban Crema (Urban Coffee, Ethiopia si Colombia, in variante de 200 și 500 de grame), iar în top vânzări se află capsulele compatibile Nespresso și Dolce Gusto, urmate de siropuri.

Extinderea către zona de retail a unui brand HoReCa, așa cum este 5 to go, aduce multe provocări, de aceea ne bucură oportunitatea de a deveni vizibili în cadrul unor evenimente de amploare, cum este acest târg, și entuziasmul cu care sunt primite produsele noastre de către consumatori. Anul trecut, Italian Sparkling Espresso și gama de minisiropuri au prins foarte bine la public, iar anul acesta păstrăm aceeași rețetă și dăm credit ingredientelor în trend - inovația, funcționalitatea și prețul competitiv-, care se mulează pe cerințele și stilul de viață al consumatorului de astăzi, pentru a crea noi produse ancoră, signature drinks by 5 to go. În privința cifrei de afaceri, estimăm o evoluție importantă pe acest segment în anii următori, vizăm 20 de milioane de euro până în 2028”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

5 to go a accesat piața de retail în urmă cu 3 ani, când a fost lansată prima linie de produse dezvoltate special pentru acest segment (gama ready to drink ESPRESSO Macchiato, CAPPUCINO Macchiato și LATTE Macchiato). Ulterior, creșterea notorietății acestor produse și cererea constantă din partea consumatorilor au condus la o nevoie organică de îmbunătățire a disponibilității lor și la diversificarea ofertei, care a depășit segmentul cafea și include o varietate de cookies dulci și sărate bio, fără gluten sau vegane.

5 to go a luat naștere în 2015, iar până în prezent a depășit pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Citeste si:
Mai multe joburi cu jumătate de normă în 2024. Cât câștigi dacă lucrezi part-time în retail
Mai multe joburi cu jumătate de normă în 2024. Cât câștigi dacă lucrezi part-time în retail
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  5 to go se extinde în retail: ce planuri și produse noi pregătesc cei doi fondatori români