Lectură de 2 minute

07 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Brandul românesc 5 to go trece granița și se extinde în Franța și Marea Britanie

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Prima unitate internațională 5 to go s-a deschis pe 3 iunie, în Franța, la Paris, în cadrul unui parteneriat cu Donuterie, afacerea ce deține în acest moment 17 locații la nivel național și alte 7 în Europa (Franța, Belgia și Marea Britanie). Urmează încă 4 deschideri, deja planificate în Le Havre, Le Mans, Bruges și o nouă unitate la Paris, potrivit unui comunicat de presă.

Sub denumirea 5 to go Coffee Corner, conceptul acestor unități oferă produse la preț fix, abordat progresiv de la 1 euro și până la 5 euro.

În a doua jumătate a anului, 5 to go începe extinderea în Franța printr-o master franciză cu planuri de dezvoltare mai ales în orașele medii și mici ca număr de populație, cu un obiectiv de deschidere a 10 unități în primul an.

„Parteneriatul cu Donuterie creează premise de dezvoltare comună, cu impact pozitiv asupra performanțelor de vânzări. Prin introducerea 5 to go Coffee Corner estimăm o creștere a cifrei de afaceri între 20% și 30% pe unitate, cu obiectivul de a ajunge la o cotă egală de vânzări între cafea și donuts, așa cum se întâmplă în marile lanțuri internaționale asemănătoare ca model de business.

Asocierea între 5 to go și Donuterie nu este întâmplătoare. Statistic, cel mai bine vândut produs asociat cu cafeaua este donuts, iar acest parteneriat ne va ajuta să consolidăm afacerea prin crearea de oportunități de consum adiacente”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

5 to go ajunge în Marea Britanie

În plus, în următoarea lună, 5 to go se va extinde în Marea Britanie, la Londra, unde va deschide alături de Donuterie un 5 to go Coffee Corner. Și aici, planul de extindere vizează dezvoltarea unei master francize, alături de un partener local, până la final de 2021.

„Am început colaborarea cu 5 to go acum un an și jumătate și am ajuns la peste 100 de unități în care suntem parteneri. Am descoperit în acest timp sinergii la nivel de produse, dar și de viziune. Am făcut acest pas internațional sigur fiind că putem replica succesul național, de această dată la scară europeană”, a completat Dan Olteanu, fondator Donuterie.

5 to go, fondat de Radu Savopol și Lucian Bădilă, a apărut pe piață în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 250 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză de profil din România.

Citeste si:
Schimbări la vârful Grupului Marionnaud: cine preia conducerea unuia dintre cei mai mari retaileri de cosmetice și parfumuri din Europa
Schimbări la vârful Grupului Marionnaud: cine preia conducerea unuia dintre cei mai mari retaileri de cosmetice și parfumuri din Europa

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brandul românesc 5 to go trece granița și se extinde în Franța și Marea Britanie