Doar în primele trei luni ale anului 2021, printre cele mai folosite instrumente digitale de către clienţii 2 web se numără: website-urile, platformele online, formularele de research, toolurile, interviurile, produsele digitale. Un astfel de proiect mediu ca şi complexitate format din zona de IT cu cea de branding ajunge la 20.000 de euro, iar antreprenorii care îl folosesc vin din industrii diverse precum tehnologie, fashion, consultanță, asigurări și finanțe.
Zona de IT ajută şi cu 50% strategia de brand pentru ca business-ul să beneficieze de vizibilitate, distribuție în plan international şi să aducă valoare în piață.
„O organizație stabilă în zona digitală care obține engagement, conversii, care aduce soluții la problemele identificate în piață va fi relevantă pentru consumatorii săi atât timp cât beneficiază de un branding puternic, iar antreprenorii care investesc concomitent şi în zona de IT, vor ajunge să fidelizeze şi mai mult publicul căruia i se adresează.
Cu viziune și tactici, dezvoltarea se concretizează prin activități de marketing și diverse tooluri din zona de IT, ajungând astfel la audiență – ca un numitor comun - Brandul companiei. IMM-urile care beneficiază cel mai rapid de aceste beneficii sunt cele care își definesc încă de la început prioritățile și obiectivele în zona de Brand și digital”, declară Andreea Avramescu, Co-Owner 2web Software & Services.
2websoftware & services a lansat instrumentul digital „Grand Circle Online”, prin intermediul căruia oferă antreprenorilor acces la produse personalizate de software, dar şi la acţiuni digitale.