"2023 va fi un an de cumpănă, ne dorim să fim numărul unu în piață, un obiectiv realizabil. Anul viitor, sperăm să menținem ritmul pe care îl avem de mai mulți ani. Vorbim de peste 200 magazine în noul format", a declarat Valentin Cristescu, marketing manager Profi, în cadrul evenimentului retailArena.
La acest moment, Profi are în portofoliu circa 1.600 de magazine, reprezentând rețeaua cea mai extinsă la nivel național.
În prezent, rețeaua Profi are 27.000 de angajați, fiind cel mai mare angajator din România.
Evenimentul Retail Arena este organizat de wall-street.ro și Retail.ro, VTEX fiind Main Partner, iar FAN Courier, Online Commerce Day Partner. La categoria Gold Partners intră Cargus, P3 Logistics Parks, Carrefour, Oney, Sameday, iar la Silver Partners îi găsim pe Motorola, Raiffeisen Bank, DWF, Mastercard, GUN Media, Ortec, RTB House, CustomSoft, BaseLinker, Emag, AFI Europe, VIVO!, Environ, Answear, TBI Bank, OLX Business, Offerista, Altex, dar și dm drogerie markt, Httpool și Jidvei. La categoria Sponsor îi avem pe Optimized, MTH Digital, Innoship.