Lectură de 6 minute

20 Mai 2022 - Interviuri și Analize

Silvia Sticlea, Nestlé: Vrem ca până la finalul anului Garden Gourmet să ajungă să reprezinte 4-5% din cifra de afaceri a diviziei

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Producătorul de alimente și băuturi Nestlé, care a lansat deja noi produse în categoria Confectionery, categoria Diary și noi categorii de produse, va introduce noi produse în portofoliu pentru toate categoriile, în 2022. Compania își propune ca noua categorie Garden Gourmet să ajungă să reprezinte 4-5% din cifra de afaceri a diviziei până la finalul anului. 

În primele trei luni ale anului, Nestlé a făcut lansări în majoritatea categoriilor, fiind aduse pe piață produse sub branduri intrate în premieră în România – precum Nesvita, gustări de ovăz pentru micul dejun, și Nancare, suplimente pediatrice, sau fiind extinse gamele deja existente pe piață.

În România, creșterea pe plan local a fost de 12%, a spus Silvia Sticlea, country manager Nestlé România.

,,Categoriile sunt toate într-o dinamică foarte bună, am avut lansări importante de gamă, game noi, deci avem proiecte și pentru Q2. Așteptările și dorința noastră, dar și planul nostru este să ne menținem creșterea pentru că am învățat că trebuie să ne adaptăm, să lucrăm ca o echipă, avem un porotofliu divers care ne ajută să fim rezilienți și să luăm măsurile necesare. Am lansat Garden Gourmet, un produs pe bază de plante, care a fost lansat de divizia Nestlé Professional, în zona de out of come, în restaurante și HoReCa. Avem un parteneriat cu Carrefour Gastro, am început de jos și vom extinde portofoliul anul acesta, vom extinde distribuția și așteptarea noastră este ca până la finalul anului Garden Gourmet să ajungă la 4-5% din cifra de afaceri a diviziei'', a spus Silvia Sticlea pentru Retail.ro.

Retail jobs

Purina își propune ca până în 2025 să folosească pachete reciclabile, spune Diana Bejan, business executive officer Purina România. Întrebată dacă divizia Nestlé, Purina, are de gând să facă creșteri de preț în perioada următoare, Diana Bejan spune că totul depinde de fluctuația ingredientelor și de implicațiile care apar cu materiile prime.

,,Pet food este o categorie într-o creștere accelerată, mergem pe partea de calitate și ingrediente care ne diferențiază. Vrem ca până în 2025 să avem pachete reciclabile. În perioada următoare avem foarte multe relansări, nu poți trece deodată la un pachet 100% reciclabil. Sunt diverși pași și aici până în 2025 vrem să avem pachetele noastre reciclabile. Ne implicăm foarte mult în partea aceasta de pet food, de conștientizare și din partea copiilor. Noi vrem să avem ingrediente sustenabile care să dea acel aport nutrițional. Urmărim creșterea prețurilor, dar depinde și de fluctuația ingredientelor. Nu o să compromitem la calitate, dar probabil sunt niște implicații legate de diverse evoluții ale materiilor prime'', mai spune Diana Bejan.

Noi produse în categoria de Infant Nutrition

Nestlé a lansat noi produse în categoria de Infant Nutrition. În luna mai, producătorul elvețian a lansat o gamă de produse organice pentru copii, sub un nou brand, Gerber. În plus, compania a lansat și o gamă de suplimente pediatrice pentru bebeluși și pentru copii de vârstă mică și un brand pentru adulți, Nesvita, format din gustări pe bază de ovăz pentru femei.

,,Sunt piureuri de fructe și legume în borcane. Este un segment care crește, penetrarea și consumul sunt puțin mai reduse din datele pe care le avem recent, dar creșterea este accelerată. În farmacii am lansat și o gamă de suplimente pediatrice pentru bebeluși și pentru copii de vârstă mică, dar doar la recomandarea personalului medical. De asemenea, un alt brand nou, dar nu în categoria de produse pentru copii, ci este un brand pentru adulți, se numește Nesvita, care cuprinde gustări din ovăz pe care le recomandăm în special femeilor. Avantajul este că sunt în porții sau în pachete de o singură porție, pot fi consumate atât cu lapte, cu iaurt, cu apă, cu o băutură vegetală. Se găsesc deja în supermarketuri și hipermarketuri și pe alte piețe vecine. Pregătim alte produse pentru sfârșitul anului'', a spus Mihaela Busu, business executive officer Infant Nutrition a Nestlé România.

Citeste si:
Vânzări de 841,7 milioane lei pentru Jysk: care au fost cele mai căutate produse
Vânzări de 841,7 milioane lei pentru Jysk: care au fost cele mai căutate produse

Portofoliul Nestlé a crescut în această primăvară cu noi produse: MAGGI Ideea Zilei Pui cu ciuperci și MAGGI Sos pentru Hamburger, Fitness Dark Chocolate, Nescafe Cappuccino Mocha și Nescafe Frappe Vanilla, Nescafe Dolce Gusto Buondi și Essenza di Moka, Starbucks By Nespresso Breakfast Blend și The Premium Signature Chocolate, iar în segmentul de hrană pentru animale de companie, gama Felix a fost relansată.

În categoria confectionery, în această primăvară, au fost lansate JOE Dreams Cocos, After Eight Strawberry, Les recettes de L’atelier Ciocolată neagră cu afine, migdale și alune și Ciocolată cu lapte, caramel, migdale și alune, KitKat Pops, punga Smarties și sezonale de Paște sub brandurile Smarties și KitKat.

Produsele Nestlé Professional se găsesc și în Carrefour Gastro, fiind realizate cu Garden Gourmet Fillet Pieces & Vegan Nuggets, preparate pe bază de plante. Aceste produse sunt prezente în 42 de hipermarketuri, la nivel național, și pot fi găsite sub următoarele denumiri: "Tigaie Vegană", "Pilaf Vegan" și "Vegan Nuggets Menus".

În categoria dairy, portofoliul de produse cuprinde anul acesta două lansări importante care răspund tendințelor actuale de consum, Starbucks Chocolate Signature și Nestlé Nesvita Cereale cu ovăz.

Mihaela Busu declară că au fost deja crescute prețurile produselor, ca urmare a creșterii prețurilor la combustibil, transport și materii prime. Producătorul de alimente și băuturi va introduce noi produse în portofoliu pentru toate categoriile, în 2022.

,,Am crescut deja prețul produselor noastre, pentru că într-adevăr există un impact pe care îl resimțim cu toții, atât la nivel global cât și în zona noastră și într-adevăr din cauza creșterii costului combustibilului, transporturilor și materiilor prime am crescut prețurile produselor, în funcție de categorii. Decizia rămâne, însă, la nivelul retailului'', a spus Mihaela Busu.

Nestle România a înregistrat în anul 2021 o creștere de 10,5% și a ajuns la afaceri de 1,03 miliarde de lei, potrivit calculelor Retail.ro.

Nestle România a înregistrat în anul 2021 o creștere de 10,5% și a ajuns la afaceri de 1,03 miliarde de lei, potrivit calculelor Retail.ro. Nestlé este o companie de produse alimentare și băuturi, prezentă în 189 de țări din întreaga lume, cu peste 300.000 de angajați. Cele peste 2.000 de brand-uri ale Nestlé includ nume precum Nescafé, Nespresso, Maggi și Nesquik. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Silvia Sticlea, Nestlé: Vrem ca până la finalul anului Garden Gourmet să ajungă să reprezinte 4-5% din cifra de afaceri a diviziei