Lectură de un minut

06 Dec 2023 - Interviuri și Analize

Glovo Fashion își extinde aria de acoperire. Ce branduri de haine au fost adăugate în platformă

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Compania spaniolă de tehnologie Glovo continuă să promoveze Q-commerce-ul și să își extindă oferta multi-categorii din aplicație. Pe lângă restaurante, supermarketuri și magazine, platforma lansează acum Glovo Fashion pe coasta de est a peninsulei, în Valencia. Această categorie include o multitudine de magazine de modă și accesorii.

Funcționarea este exact aceeași ca în cazul celorlalte opțiuni: utilizatorii au o categorie specifică în cadrul aplicației Glovo cu diversele magazine. Odată selectate hainele și accesoriile, utilizatorul își va primi comanda acasă sau în orice alt punct din oraș.

Astfel, utilizatorii Glovo au acum la dispoziție aproape 20 de mărci de modă și accesorii pe care le pot primi în medie în 30 de minute. În această primă fază, s-au alăturat serviciului mărci valenciene precum Lavani Jewels și Sure Jewels și alte mărci importante precum Apodemia, Aristocrazy, Etam, Hawkers, Naïve, Pandora, Pompeii Brand, Singularu, Time Road, Lonbali, Munich și Silbon, printre altele.

De la lansarea Glovo Fashion în Madrid și Barcelona, comenzile nu au încetat să crească. Acest lucru se datorează, printre altele, unei mari varietăți de îmbrăcăminte și accesorii de la peste 50 de mărci de top, scrie inforetail.es.

Cu siguranță, acest serviciu nu va întârzia mult să apară și în restul țarilor europene.

Și în România există deja câteva magazine de modă, dar și de alte tipuri de articole și accesorii. Cel mai nou parteneriat de pe platformă este cel cu Red Goblin, un magazin dedicat iubitorilor de benzi desenate.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Glovo Fashion își extinde aria de acoperire. Ce branduri de haine au fost adăugate în platformă