La inceputul anului 2023 Profi anunța că intenționează să investească circa 100 de milioane de euro în dezvoltarea și modernizarea retelei. Totodată, Profi a investit în remodelarea a 170 de magazine pe parcursul anului anterior, iar alte 100 de magazine au fost deschise. În prezent, există deja 440 de magazine remodelate în noul format.
„Analizând performanța și numărul de unități deschise pe piața din România, la finalul lunii iunie, Profi deținea circa 40% din totalul magazinelor care s-au deschis de la începutul anului. Anul acesta, ne-am propus să modernizăm și să deschidem un total de 200 de unități. Bugetul de investiție pe care îl avem ne permite să susținem acest număr de magazine”, a declarat Gaetan Pacton, pentru retail.ro.
În altă ordine de idei, pentru producători și pentru marile lanțuri de distribuție ieftinirea alimentelor de bază este o provocare, a mai spus directorul general al Profi. Cu toate acestea, a adăugat el, apreciază efortul general care a fost depus pentru a susține cetățenii români.
Recent, Profi a declarat că cifra de afaceri pentru 2022 a ajuns la 11,7 miliarde de lei, în creștere cu 22% față de anul precedent. Coșul mediu de cumpărături, fără TVA, este estimat la aproximativ 30 de lei.
Interviul video complet poate fi urmărit în corpul articolului.
Cu 28.000 de angajați în 1.654 de magazine proprii si Partener prezente în 795 de localități urbane și rurale. Profi SUPER, Profi CITY, Profi GO și Profi LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.
Farmec extinde gama de produse de îngrijire a părului
