Lectură de 2 minute

24 Nov 2022 - Interviuri și Analize

Carnea de porc, la mare căutare. Hancaș, Kaufland România: Dacă este ceafă în promoție, marea majoritate a oamenilor cumpără ceafă

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

Kaufland România, unul din principalii jucători de pe piața internă de retail, estimează vânzări mai mari cu până la 30% în perioada sărbătorilor de iarnă, de altfel, una dintre cele mai aglomerate din tot anul. În plus, unul dintre cele mai căutate produse, în această vreme, rămâne carnea de porc, mai ales dacă este la reducere. 

Sursa foto: Kaufland România

Carnea de porc rămâne la mare căutare în perioada sărbătorilor de iarnă, Kaufland asigurând un procent de 60% din producția internă.

Avem un program derulat de circa trei ani cu producători români, cu porci născuți și crescuți în România. Suntem singurul retailer care are acest program. Ponderea o să crească în următorii 3 ani de zile până la aproximativ 100% carne românească. Sortimentul stabil de carne la acest moment este 100% românesc, în afara pieselor de promoție. Dacă este ceafă în promoție, de exemplu, marea majoritate a oamenilor cumpără ceafă.

Valer Hancaș Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România

În prezent, găsiți la Kaufland ceafă de porc la 17,99 lei, dar și cotlet de porc feliat cu os, la 21,99 lei.

Vezi și: Cât costă carnea de porc în supermarketuri cu o lună și jumătate înainte de Crăciun

Peste 80% dintre partenerii rețelei (2.500 furnizori) sunt producători locali, de la care au fost achiziționate bunuri și servicii în valoare de 2,1 miliarde de euro, în 2021. În plus, din încasări, 70 de bani dintr-un leu merg către producători.

„Vânzările cresc cu 25-30% de sărbători, în general, dar nu este un calcul lunar și vorbim strict de perioadele foarte aglomerate în preajma sărbătorilor de iarnă”, mai spune Hancaș.

Citeste si:
Kaufland inaugurează două magazine, dintre care unul realizat din beton ecologic
Kaufland inaugurează două magazine, dintre care unul realizat din beton ecologic

Kaufland a deschis cel de-al 1500-lea magazin din cadrul rețelei la nivel european și al 20-lea din Capitală, unitatea fiind situată pe bulevardul Basarabia. La acest moment, rețeaua Kaufland în România are 158 de magazine, media de salariați fiind de circa 100 la nivelul fiecărei unități.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări și 148.000 de angajați.

Retail.ro /  Retail.ro /  Interviuri și Analize /  Carnea de porc, la mare căutare. Hancaș, Kaufland România: Dacă este ceafă în promoție, marea majoritate a oamenilor cumpără ceafă